kami check in ptg sabtu 5/9/26 (3pm+) ie lps mr hubby balik keje (dia keje alternate saturday).. distance wise..hotel perdana ni tak jauh mana pun dari rumah weolls..dlm 20 km away/30 min drive (sbb jem sikit jer masuk KL).
hotel ni 4 star rating...ada 39 tingkat lah bangunan hotelnya..bilik kami kat level 29...MZ booked via agoda, dpt rate RM522.56 termasuk breakfast utk 4 pax..so sgt berbaloi2 laaa...biliknya besar cantik selesa sgt!
access card ni dpt 2 pcs
ni video room tour
bilik ni apartment style, ie ada 2 bedrooms..ni master bedroom, bilik MZ dan mr hubby...ada toilet/bathroom dan bathtub jugak, dan ada balcony..spacious yg amat
ni another bedroom, so 3 boys share bilik ni, pun ada toilet/bathroom sendiri tapi tak de bathtub
ada living hall dan dining hall yg luas
perfect utk lepak2...abaikan mr hubby (bday boy!) tgh baring2 tu hahaha...ada balcony jugak kat ruang tamu ni..kat tepi pintu masuk pun ada toilet..so total 3 toilet utk bilik kami ni..tak de isu berebut toilet or kena take turn nak guna toilet.
ada provide sejadah, quran, iron dan iron board, ada laundry basket jugak
in case repeat dtg sini, memang wajib lah kami main pickleball kat sini
view Ombak dari tingkat 29 perdana klcc
wefie for memory! ni lps check-in masuk ke bilik
gambar dlm lif ni memang benda wajib kami buat kalau staycation kat mana2
what did we do after checking-in selain mandi pool? nanti MZ citer dlm next entry...
























