Sunday, 6 September 2026

Someone special is celebrating his birthday today! 💙💗

alhamdulillah...6th september tarikh istimewa setiap tahun...it's mr hubby's birthday!! papa for our 3 boys.


thanks for being my other half, 
thanks for always being there...
my prayers are always with you all the way...
moga dikurniakan kesihatan, kegembiraan, kebahagiaan, 
dimakbulkan segala doa, impian dan harapan, 
dirahmati dalam kasih sayangNya..
dan dilimpahi dgn apa jua yg baik2 :)

ni gmbr kat amsterdam, bln may 2026...thanks for always being my travel partner jugak

tahun ni...kami gi birthday staycation (check-in semlm) to celebrate mr hubby's special day (he turns 52 today alhamdulillah)

Saturday, 5 September 2026

Random post on Saturday..

just a random post with some random pics from my handphone, except the 1st one from google (quote)

kita kena sentiasa menghargai kehidupan kita...

ni selfie random sbb hari tu 1st time merasmikan pakai tudung polka dot so POVnya tudung polka dot (beli kat shopee...rege rasa2nya RM45 sehelai)..llately MZ mcm berkenan plak dgn design polka dot..dan MZ dh beli 2 helai blouse polkadots jugakkk..

ni sambal bilis nyet yg zharfan beli masa 1st round battle kat tiktok...bahagi2 antara adik beradik MZ..so MZ dpt sebotol ajer...so far dh try mkn dan kena dgn tekak MZ...perfect kalau nak bwk travel ni

gambar random..ni kat tepi rumah jiran MZ (selang sebuah rumah)..pokok bunga tu (lupa nama dia)..survival mode sungguh..hidup kat tepi longkang dgn limited tanah kat situ..bunga pink

ni stray cat dlm uia..ni area ICC (main hall)...apa jua kucing warna oren, MZ panggil oyen ajer...geram tgk dia duduk gini (pagi2 sejuk so pose ni memang ngam time sejuk2)

happy saturday uolls!
hari ni MZ and family nak gi staycation (dlm KL ajer)

Friday, 4 September 2026

Unboxing my dior jadore

it's the first friday for september...

alkisahnya adik MZ yg gi holiday kat Osaka tu, dh selamat balik Msia hari selasa 1/9/26 dia ke sana 5hari 4 mlm), and MZ ada kirim barang suruh dia beli kat airport Osaka tu..

MZ kirim apa tuuu...paper bag dior niiii..MZ in excited mode!

MZ kirim perfume jadore!! 1st time try beli yg 100 ml ni

ni set special sbb ada 2 items...

dpt perfume edp 100 ml dan botol kecik tu mcm collectible travel bottle 10ml..cute sgt botolnya!

set ni rege lps convert jadi RM630, adik MZ suruh byr RM500 jer dan selebihnya dia belanja(ala2 bagi hadiah yg botol kecik tu)..moga murah rezeki my adik and his wife (selalu belanja adik beradik/bagi hadiah)...kat msia, set ni rege RM1050. memang berbaloi2 sgt beli apa2 branded items kat jepun sekrg ni sbb faktor RM kita rate ok(kukuh) dan yen plak tgh tak ok(lemah) ratenya (jd murah brg2 bila guna duit yen)

ni sajer snap pic perbandingan saiz...botol kecik tu 50 ml, ie MZ beli masa gi tokyo feb hari tu...dh abih licin MZ guna (bertahan 6 bulan dan bkn pakai hari2 pun)..so syukur dpt kirim kat adik MZ beli kat sana ngam2 bila my jadore tu dh abih!this time beli 100ml so hrp2 tahan lama sikit laaa..gilir2 pakai guna perfume lain jugak.

adik MZ bagi ni jugak as souvenir. memang coklat biskut yg ni paling popular lah kalau gi jepun..dia beli utk semua siblings.

salam hari jumaat penuh barakah utk uolls

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails