Sunday 21 October 2012

His wish | umrah & Turkey

if only I can make his wish comes true...
mr hubby ni --kalau tanya destinasi impian--dia memang teringin nak gi melancong kat Turkey and menunaikan umrah..

Loading...
Map DataMap data ©2012 Basarsoft, Google - Terms of Use
Map Data
Map data ©2012 Basarsoft, Google
Map data ©2012 Basarsoft, Google
Map
Satellite
Holidays to Turkey

kalau me plak..antara destinasi impian me...teringin nak melancong kat switzerland/italy/holland--kiranya negara2 eropah gitu :)  manusia normal mesti ada impian masing2 kan :)

Switzerland HD


anyway, me terbaca psl citer ni kat utusan online: rasanya memang pro comper gak ni--sbb siap menang 2 pakej holiday dari contest yg sama tu...

Pakej percutian ke Oman kejutan daripada isteri

KUALA LUMPUR 19 Okt. - Seorang suami yang baru pulang daripada bertugas di luar kawasan menerima kejutan apabila diberitahu memenangi pakej percutian selama lima hari tiga malam ke Oman bernilai RM15,000 dalam Peraduan Kumpul dan Menang Utusan Malaysia/Mingguan Malaysia Edisi Hijau D. 

Penolong Pegawai Hidupan Liar, Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara, Khairull Anuar Saaidun, 50, berkata, hadiah tersebut merupakan kemenangan berganda selepas isterinya membawa pulang pakej percutian ke Korea dalam peraduan yang sama.

"Saya tidak diberitahu tentang kemenangan ini sehingga terjumpa satu sampul surat atas nama saya ketika membuka almari pakaian sejurus pulang dari bertugas di luar kawasan," katanya ketika ditemui pada majlis penyampaian hadiah di sini hari ini.

Hadiah disampaikan Pengurus Jualan Daerah Oman Air, Kathleen Leong yang turut disaksikan Ketua Pegawai Eksekutif Malaysian Harmony Tour & Travel Sdn. Bhd., Cooper Huang.
Menurut Khairull Anuar, dia menghantar sebanyak 300 khidmat pesanan ringkas (SMS) dalam tempoh dua minggu tersebut.

Sementara itu, Kathleen berkata, pemenang akan menikmati layanan istimewa sepanjang perjalanan tersebut, bermula daripada penerbangan dengan kemudahan yang dipertingkatkan untuk keselesaan penumpang, sehinggalah penginapan dan lawatan yang diatur.



 

5 comments:

Ezna Khalili said...

i wish me pun menang percutian oversea...:-)

Wan Amira said...

i wish i menang cuti overseas with hubby... dulu pergi sorang je.

Nur-nba said...

Wah.. teruja bila baca dia buat surprise untuk suaminya..Bertuahnya.. Kak Suzie tentu satu hari akan dapat juga.. Insya-Allah.

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bestnya...i wish i bleh buat kejutan cm tu kt si suami...hehe

Unknown said...

Always want to live in fairy tales (picture) http://www.favewallpapers.com/25592-castle-rock-akimfimin-waterfall-art-ship-sunset-bridge.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails