Wednesday, 2 September 2026

Kebetulan sedondon

kisah hari jumaat lps (28/8/26), MZ dan zharfan kuar gi breakfast kat TGSK (ulang2 tempat yg sama ajer tp jrg2 jugak kami ke sini, dlm sekali sebulan gitu)..

MZ dan zharfan pakai baju tema hijau!! kebetulan jerrr hahah tak pakat pun

MZ sebenarnya craving nak mkn cucur udg...then lmbt kena tunggu....then nampak ada booth lempeng so order lempeng duluuuu

lempengnya kena order satu set ie 2 pcs..ni lempeng kelapa, cicah dgn sambal bilis...tak abih MZ mkn sorang2..so paksa zharfan tlg mkn jugak

cucur udg!! ni pun satu set 6 pcs (RM4)

MZ suka cucur udg kat TGSK ni sbb setiap pcs cucur tu memang ada udg seekor! puas hati gitu

salam hari rabu uolls! hari ni MZ ada meeting dgn my team (lecturer contract law) sbb kelas akan start hujung bln ni..so kena meeting utk update course outline etc

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails