kisah hari jumaat lps (28/8/26), MZ dan zharfan kuar gi breakfast kat TGSK (ulang2 tempat yg sama ajer tp jrg2 jugak kami ke sini, dlm sekali sebulan gitu)..
MZ dan zharfan pakai baju tema hijau!! kebetulan jerrr hahah tak pakat pun
MZ sebenarnya craving nak mkn cucur udg...then lmbt kena tunggu....then nampak ada booth lempeng so order lempeng duluuuu
lempengnya kena order satu set ie 2 pcs..ni lempeng kelapa, cicah dgn sambal bilis...tak abih MZ mkn sorang2..so paksa zharfan tlg mkn jugak
cucur udg!! ni pun satu set 6 pcs (RM4)
MZ suka cucur udg kat TGSK ni sbb setiap pcs cucur tu memang ada udg seekor! puas hati gitu
salam hari rabu uolls! hari ni MZ ada meeting dgn my team (lecturer contract law) sbb kelas akan start hujung bln ni..so kena meeting utk update course outline etc
No comments:
Post a Comment