Sunday, 20 September 2020

Hand-fie

ari tu masa surf shopee (sbb nak beli tudung bawal) ternampak ada jual handsock yg cute ..
sbb harga pun tak mahal/mampu beli, so MZ pun order
dh selamat sampai pun

kaler grey...MZ berkenan sbb design ribbon & button tu...wpun MZ jrg2 jer pakai handsock ni, tp suka jer dpt simpan mcm2 koleksi bila time kena pakai handsock (especially bila time nak pakai ada dua-tiga helai blouse yg mana sleevenya design three quarter length)

sbb tajuk entry ni hand-fie...
ni plak hand-fie apa yg MZ pakai sehari2...focus kat bangle pulut dakap tu...errr sekejap jer jadi milik MZ sbbnya tak serasi---design pulut dakap tu memang latest trend tp MZ jenis kurang berhati2 bila pakai so bangle tu sgt senang kemek..tak berapa sesuai utk pakai hari2 (basahan)

so MZ dh trade-in (jual pulut dakap) then beli bangle lain plak...dah lama jatuh chenta dgn bangle design flawless minimalis...bangle ni brand Litz (kedai emas kat johor--ada jual online kat lazada, tp MZ beli bangle ni dari sellr kat fb group yg mana she let go sbb terbeli salah size)

so this is my latest bangle and i'm so much in love with this ;)--last few weeks/months pernah terbaca psl satu artikel viral populariti psl gelang design simple ni...
anyway, bg MZ , LESS IS MORE...suka yg design simple kosong jer, tak suka design yg ada tulis/chop/ukir lambang H(hermes) or C (Chanel) or LV etc etc...
lain org lain taste kan...yg penting, we are happy with our choice..dpt bagi aura appiness, confidence, feeling good


have a nice sunday everyone!

Thursday, 17 September 2020

Another photobook!

If I remember correctly, my 1st photobook was the one I did/created masa zharfan masih baby, which was roughly 14 or 15 yrs back...
and until now
i gigih counted all the photobooks on the shelves..
yg standard size (8.5x12 ) ada 10,
yg non-standard size ie yg kecik2/square size etc ada 17
so total so far dh ada 27 photobooks with various themes ...all to preserve memories!
ada photobooks yg MZ ordered masa kat notts...kat sana harga relatively sgt murah compared dgn harga kat msia

yg kat msia..dulu2 ada company nama phototalkz..
ada yg MZ menang contest (photobook from magz intrend unders astro, from contest johnson2 photobook from de one studio, photobook from blog contest -kedai gmbr kami, photobook from fujifilm contest etc etc)
now MZ byk ordered photobooks from pixajoy


ni latest one...photobook cuti2 legoland..cuma ni cuti2 ber4 ie MZ and boys, sbb mr hubby tak dpt cuti so tak join our holiday ni







Wednesday, 16 September 2020

Razeen @IIUM Educare

Teacher Syamel shared all these pics..aktiviti picnic last week..memang teacher dh pesan awal2 suruh pakai baju tema merah/hitam

nampak comey jer sedondon kaler..razeen kelas waterlily..tinggal 3 bulan lebih jer lagi kat educare ni....lps tu dh masuk djh 1









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails