Friday, 6 October 2023

Ada apa dalam kotak pink

MZ terberkenan betul dgn kotak pink ni (asal usulnya ternampak ada org share pic kat FB group MGL tu ie modern gold lovers)...
.
cute sgt pd mata MZ...velvet ni

actually ni kotak cincin brand Tomei...tp biasanya kena beli couple ring utk dptkan kotak ni...dan tak semua outlet Tomei ada kotak ni...then MZ cari kat shopee, ada jer org jual/let go...so MZ pun beli laaa (tu pun guna discount voucher so tak rasa mahal sgt hahhah)

ni latest rings yg MZ ada..sblm2 ni dh byk then pergi let go semua (jual kat kedai emas time nak pakai cash)..so kena start collect balik laaa time ada bajet...dlm pic ni.. 3 cincin brand Tomei dan 2 cincin brand habib..yg latest tu twist dan butterfly (both Tomei)--MZ beli cincin Tomei tp tak dpt kotak pink ni sbb tak de stock, dpt kotak biasa jer (warna merah bentuk heart)

salam hari jumaat uolls! ari ni MZ ada meeting 9 am-12 pm..
tq those yg sudi singgah dan drop komen, nanti MZ cari masa nak blogwalking yer (insya Allah ptg/mlm biasanya MZ rajin BW bila bukak lappy)

Thursday, 5 October 2023

Seharian di KLCC Convention Centre

semlm, one full day MZ berada di KLCC Convention Centre...seawal 6.50 am bertolak ke sana ie lps setel boys to school, syukur waze byk membantu, tak jem pun masuk KL, by 7.30 am dh setel parking kat Conv Ctr tu..

sepatutnya event tu start 9 am tp reschedule to 9.30 am, eventnya ialah torts training utk petronas staff (legal dept)...ni dh tahun ke3 program ni..
masa 1st time last 2 yrs zmn covid, so online jer
and then 2nd time last year, buat kat hotel
semlm kali ke3, buat kat Conv Ctr

MZ tepek gmbr lah yer

ha sempat lg snap pic sambil q nak masuk tmpt parking Conv Ctr tu...MZ memang guna waze sbb tak sure route utk masuk tmpt parking Conv Ctr...if KLCC mall tu MZ tahu laaaa

sbb sampai awal so boleh pilih tmpt parking yg dekat dgn lift laaa..syukur alhamdulillah...wajiblah snap2 pic tmpt parking tu takut lupa/confused/sesat ke apa kan...tmpt yg jrg2 dtg

event berlangsung di bilik 410 ie tingkat 4 Conv Ctr

ni snap2 pic time bf..MZ mkn setakat yg boleh jer sbb hati tak tenang selagi tak abih slot lectures MZ...mine 2 slots semlm..

GOTD!

ni MZ attend opening utk another petronas event yg berlangsung serentak...tu jd rechedule tu...dlm gmrb ni adalah big boss petronas (legal)

cinonet jer muka MZ kat dpt tu...the only pic yg ada ni pun my colleague yg snap dan share dlm wasup group..

this is my lunch..food kat Conv Ctr memang awesome!! setaraf hotel pastinya...byk sgt choices!!!

ni MZ snap gmbr participants, ada almost 30 jugaklah in total...semuanya legal counsel ni..ada yg top post jugak (senior in ranking)

MZ selfie sambil tunggu particants buat discussion

ni my another collegue yg snap2 ala2 candid hehehhe

ni gmbr last sblm bertolak balik..semua AIKOL alumni ni tp different batch...zmn study segan nak tegur or berckp2...now jumpa balik dgn masing2 ada profession masing2..different environment altogether

ni plak group photo...dlm gmbr ni ada boss petronas jugak (Tuan Syed)ie kat tgh2 tu...two trainers not in pic sbb tak available time photoshoot ni (Prof Nemie ada event lain, Prof Naqib balik awal sblm end of event)




event abih 5.40 pm, MZ stuck dlm jem ..syukur akhirnya selamat sampai di rumah at 7 pm

uolls bila last pergi KLCC Conv Centre?
MZ pernah lah pergi few times sblm2 ni tp many2 years ago..tu tak sure sgt driving route, parking etc

Wednesday, 4 October 2023

Cantik menarik tertarik

MZ adalah penggemar design floral/bunga2....errr menepati konsep gadiswanita dan bunga.

apa2 yg ada bunga2 ni...most of the times cantik pada pandangan mata MZ...tak pernah tak cinta laaa kiranya

ni notebook floral design (starbucks merchandize ni...beli last year lg tp masih belum rasmi pakai)


set dgn pen yg jugak design floral...love this so much! (collection emily in paris)

ni latest bunga deko2 kat rumah MZ...dpt hadiah ni (bkn hadiah contest)

memang penyeri our dining table laaa...rasa berbunga2 hati tiap kali menikmati mknn kat meja ni

ni handbag cath kidstone corak bunga2..saiz tak besar mana pun ni...(handbag ni dibeli di UK ie MZ kirim kat my niece masa dia pegi holiday kat sana thn 2019) handbag ni jenis sling bag, bukan shoulder bag

ni corak sulam bunga2 kat baju...ni actually baju raya MZ ari tu...suka dgn bunga2 sulam kalerful tu

ni plak quotes yg berkaitan dgn flower heheh rasa sweet jer kan quotes niiii

moga2 kehidupan kita sentiasa ceria berbunga2 hendaknya...
have a nice wednesday uolls!
ari ni MZ kena deliver lecture for petronas training ..moga2 smooth la semuanya..Allahumma yassir..aamiin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails