semlm, one full day MZ berada di KLCC Convention Centre...seawal 6.50 am bertolak ke sana ie lps setel boys to school, syukur waze byk membantu, tak jem pun masuk KL, by 7.30 am dh setel parking kat Conv Ctr tu..
sepatutnya event tu start 9 am tp reschedule to 9.30 am, eventnya ialah torts training utk petronas staff (legal dept)...ni dh tahun ke3 program ni..
masa 1st time last 2 yrs zmn covid, so online jer
and then 2nd time last year, buat kat hotel
semlm kali ke3, buat kat Conv Ctr
MZ tepek gmbr lah yer
ha sempat lg snap pic sambil q nak masuk tmpt parking Conv Ctr tu...MZ memang guna waze sbb tak sure route utk masuk tmpt parking Conv Ctr...if KLCC mall tu MZ tahu laaaa
sbb sampai awal so boleh pilih tmpt parking yg dekat dgn lift laaa..syukur alhamdulillah...wajiblah snap2 pic tmpt parking tu takut lupa/confused/sesat ke apa kan...tmpt yg jrg2 dtg
event berlangsung di bilik 410 ie tingkat 4 Conv Ctr
ni snap2 pic time bf..MZ mkn setakat yg boleh jer sbb hati tak tenang selagi tak abih slot lectures MZ...mine 2 slots semlm..
GOTD!
ni MZ attend opening utk another petronas event yg berlangsung serentak...tu jd rechedule tu...dlm gmrb ni adalah big boss petronas (legal)
cinonet jer muka MZ kat dpt tu...the only pic yg ada ni pun my colleague yg snap dan share dlm wasup group..
this is my lunch..food kat Conv Ctr memang awesome!! setaraf hotel pastinya...byk sgt choices!!!
ni MZ snap gmbr participants, ada almost 30 jugaklah in total...semuanya legal counsel ni..ada yg top post jugak (senior in ranking)
MZ selfie sambil tunggu particants buat discussion
ni my another collegue yg snap2 ala2 candid hehehhe
ni gmbr last sblm bertolak balik..semua AIKOL alumni ni tp different batch...zmn study segan nak tegur or berckp2...now jumpa balik dgn masing2 ada profession masing2..different environment altogether
ni plak group photo...dlm gmbr ni ada boss petronas jugak (Tuan Syed)ie kat tgh2 tu...two trainers not in pic sbb tak available time photoshoot ni (Prof Nemie ada event lain, Prof Naqib balik awal sblm end of event)
event abih 5.40 pm, MZ stuck dlm jem ..syukur akhirnya selamat sampai di rumah at 7 pm
uolls bila last pergi KLCC Conv Centre?
MZ pernah lah pergi few times sblm2 ni tp many2 years ago..tu tak sure sgt driving route, parking etc
