Monday, 7 September 2020

Happy birthday dear mr hubby a.k.a papa for my boys

yesterday 0609 was mr hubby's 46th birthday

we had a birthday dinner on 5th Sept eve at Concorde Hotel KL to celebrate his special day...


this is our OOTD...mine revaline kurung by leeyanarahman, mr hubby is black shirt (dapper club) bought from AEON

wefie dlm keta

singgah quill city mall utk ronda2 jap..this is our 1st time being here


ni kat lobby Concorde Hotel KL




and short video taken during the dinner




and yesterday which was exactly the day he was born...we had ronda2 jln2 at the mines shopping centre

weolls naik mines cruise..tixs RM25 for adult, RM15 for kids


actually mines ni tmpt me & mr hubby dating zmn muda2 ie masa mula2 kenal/sblm kawin..so bila posing berdua ni mcm mengimbas zmn silam pulak


and these are some short videos taken during the cruise






my doa for my beloved husband on his birthday..


Sunday, 6 September 2020

3rd day @cuti2 Legoland

it was 3d2n stay..sbb weolls ada annual pass so everyday memang masuk lah dlm legoland theme park tu...tp sblm tghari hujan dh turun dgn lebat..sempat posing2 sikit jer...syukur ada gak gambar












ni plak random pics from wasup/hp







ni kat senai airport..masa tunggu nak boarding utk fly balik KL


ni dh selamat sampai KLIA2, alhamdulillah

that's the end of our cuti2 legoland 2020..moga2 ada rezeki lagi nak repeat..my kids tak pernah jemu dtg sini hahah wpun dh hafal dan sedia maklum semua jenis rides yg ada

Saturday, 5 September 2020

Short videos @cuti2 Legoland

for future memories...kenangan bercuti bersama2 anak2..kids grow up fast dan MZ pun getting older day by day...at least ada kenangan indah utk ditatapi dan dikenang gitew











LinkWithin

Related Posts with Thumbnails