Thursday, 14 July 2016

nasi beriani terbaekkk

dh viral pun nasi beriani ni kat FB masa time bln puasa ari tu..ada dijual kat one stall kat bazar ramadhan pinggiran batu caves, dekat jer dgn umah MZ..
sblm viral, mr hubby sempat lah beli 2x--sbb MZ memang sukaaaa sgt mkn nasi beriani
tu pun beratur sejam lebih gitu...sbb queue sgtlah panjang

then lps viral...mr hubby kena beratur 2 jam lebih ie dekat2 3 jam utk beli nasi ni..
unbelievable, but believe it...
nasi ni sgt sedap and murahhhhh sbb kuantiti nasi yg sgt byk..sebungkus boleh mkn 3 org dewasa gitu...lauk ada mcm2 lauk..ayam yg dlm nasi tu memanglah yummy sgt2..
bg tekak MZ sbg penggemar tegar nasi beriani..ni antara yg paling sedap yg MZ pernah mkn gitu

ni MZ tepek pics


beli 3 bungkus..cukup utk family MZ (2 kids 2 adults) utk berbukak dan sahur..siyes terbaekkkkkk

bab2 mkn nasi beriani--MZ sama taste dgn mr hubby ;)
errr lapar la plakkkk

4 comments:

Mia Kassim said...

Melimpah ruah nasi beriani tu .. nampak sedap :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri .. Maaf Zahir Batin

Wan Amira Wan Salleh said...

hui sanggup husband u beratur 2 jam..

YieN said...

Allah sedapnya.. Terliur tengok ni :')

Ibu Lala said...

MZ duduk mana. Sy pun duduk kat sri gombak jugak. Nanti email ye. rohana.athmad@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails