Friday 27 August 2010

Award : My Unique Blog

me dpt award ni dari Ustaz Love. TQ Ustaz sbb sudi bagi award and sudi review/promo my blog ni :) syukran.
ni me copy paste dari blog Ustaz Love:

Tujuan award ni diwujudkan...

Buat pertama kali me (asal : Ustaz Love) bercadang untuk memberikan Award yang simple ini kepada rakan blogger lain. Award ini dipanggil MyUnique Blog Award dan dihadiahkan kepada blog yang membawa atau mempunyai identiti yang unik dan jarang dijumpai sepanjang perjalanan me (asal : Ustaz Love). Tujuan me (asal :Ustaz Love) mengadakan award ini adalah untuk memberi penghargaan kepada rakan blogger yang telah bersusah payah menghasilkan blog dan entri-entri yang banyak memberi kesan kepada pembacanya (terutama si pemberi). Selain itu, ia juga untuk memperkenalkan dan mempromosikan blog rerakan yang telah diberi award ini. Sebagai tanda penghargaan me (asal : Ustaz Love), terima kasih diucapkan kepada penerima-penerima. Anda semua merupakan sumber inspirasi me (asal : Ustaz Love) untuk menjadi lebih baik!

Jadi, me nak bagi award ni kepada:

1) Puan Ezna - Blog My Small World : unik sbb layout baru yg sgt cantik, ala2 puteri masuk castle, content yg sgt bagus juga :)

2) Puan Ayu Arjuna - Blog My Enchanted Life Begins : unik sbb penuh dgn aktiviti harian as mommy/lecturer and sgt2 aktif join mcm2 event and contest...rajin msk2 jugak ni..me sgt kagum!

3) Puan Mira - Blog HOT Family: unik sbb citer2 best, ada cite contest, citer psl family...and me kagum sbb beliau bijak bahagi masa -sanggup stay up utk berblog..

4) Puan Bunga - Blog Bunga Cokelat- unik sbb geng blog me dari Nottingham!! gigih bercontest and byk menang juga, gigih BW, so followers dh semakin ramai day to day!!

semoga sudi yer terima award ni :)

5 comments:

BUNGA said...

ohh.. mama zharfan.. sgt terharu menrima anugerah ini.. hhehee..
p/s: tang mana yg uniknya blog saya ni kak? hehhee.. btw.. tk.. InsyaAllah.. award itu akan diambil... cuma bukan skrg sebab tahap malas update blog tu melampau2.. heheee...

Wan Amira said...

cewahh, my time management is very bad actually :D insyaAllah award ni macam best je untuk i buat :)

Wan Amira said...

cewahh, my time management is very bad actually :D insyaAllah award ni macam best je untuk i buat :)

maslinamansor said...

taniah suzie...

Ezna Khalili said...

Salam ziarah.....Thanks ya....blog agak sepi sikit sebab ulang alik ke hospital.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails