Wednesday, 11 February 2015

Bersantai FOC

kesibukan dan keributan menguruskan keje/kelas yg agak byk pada ari isnin dan selasa dan menguruskan anak2..so semlm tak de entry..err...dh pandai skip2 entry so jd habitlah nampaknya lps ni..


anyway, ari ahad lps...weolls pegi lepak2 kat Taman Tasik Titiwangsa...kebetulan hari berangin dan panas tak terik, nyaman gitu...memang beshlah bersantai..me layan my lil razeen..papa pegi exercise dgn zharfan dan ariff...
pegi mana2 public park..FOC jer...kalau pegi shopping complex..memang kena bwk duit sekarung sbb mesti anak2 nak beli apa2..or mak budak pun kdg2 nak beli gak apa2 yg berkenan heheh

ni pic razeen minum susu tepi tasik..sambil isap susu pun boleh senyum tu hehehhe


2 comments:

Salma Tayo said...

saya pun suka berjalan.tapi pergi jalan2 kat luar je ambil angin lagi best dari masuk shopping mall.

Ezna said...

comelnya Razeen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails