Friday, 24 January 2014

Kundasang | wishlist zaman bujang

masa me bujang2 dulu...selalu mengimpikan tempat2 sejuk sbg destinasi percutian, juga sbg tempat honeymoon

kalau kat semenanjung Msia...senanglah nak pegi tempat2 sejuk...mcm Cameron Highlands, Frasers Hills, Genting Highlands, Bukit Tinngi....and memang honeymoon (thn 2004) pun kat SmokeHouse Frasers Hills..memang dh berkali2 pun me pegi tempat2yg me tulis ni..

and salah satu tempat yg mana me sgt2 nak pegi tp belum sampai hajat dan keinginan ialah Kundasang...sbb dulu2 me selalu terbaca..Kundasang ni sejuk...cantik...ada kebun epal (yg me baca dulu2 lah)

then semlm...wishlist tu jd revived/segar kembali--terasa membuak2 keinginan nak pegi Kundasang...sbbnya..ternampak mcm2 pic percutian kat blog Kak Chik Ella..

sgt cantik kan...mcm obersi...


moga2 me dpt merealisasikan impian/my wishlist yg tertangguh ni...one sweet day..

salam jumaat al mubarak

9 comments:

Oyis said...

kalo pergi skang, mesti tersangatlah sejuknya (agaknya). msia tgh sejuk skg kan?

Chekgu Azrine said...

Mmg best MZ..rin dh pnh smpi byk kli jgk sbb dulu dok sabah til drjh 6..hehe

nuna said...

semoga tercapai sis!

Ann Ishak said...

inshaAllah, semoga dipermudahkan impian mama :)

sissa yusof said...

Salam..tumpang blogwalking sini..cantiknya Kundasang...kawan saya dari Sabah pun suka dgn Kundasang ni.

εïзmummyHazaεïз said...

InshaAllah.. Moga impian mz tercapai... One sweet day, ╰(*´︶`*)╯♡

Nana said...

teringin nak pegi lagi...
tak puas..
rasa xnak balik sangat2 cantik

CaDLyNN said...

kite pon da masukkn kundasang dlm list..hihihihi

aziahmk said...

Yep. Bg saya, kt mesia ni.. Kundasang tmpt plg cantik. Ibarat kata tony fernandes, sabah is the hidden pearl of m'sia. Insyaallah.. Moga mz dpt ke sana nanti. Mkn murah.. Tmpt cantik...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails