Friday 22 January 2016

Beg Tangan Sembonia Terbaru!

Walaupun tak semua wanita suka beli or collect handbag, tapi rasanya most of us mesti ada paling sikit sebuah or dua buah hand bag (if not sedozen :p)…

Bagi MZ..emm sebab cepat jemu, so agak kerap lah beli beg tangan…beli yang affordable jer, so bila dah bosan, tak ralat sangat nak letak tepi and tukar pakai yang baru pulak!

Antara brand handbag yang famous kat Malaysia ni..ie local brand..tak lain tak bukan…BONIA!...seingat MZ, brand ni dh wujud masa MZ kecik2 lagi..sbb my eldest sister (yg keje doctor tu) pakai handbag brand ni!

Tak kenal maka tak cinta..meh kita berkenalan dengan BONIA…kalua dulu kenal sikit2, now boleh kenal byk2 and boleh usha2 beg baru plak kan J

Pasti ramai dikalangan anda yang menggemari jenama beg tangan Bonia yang sememangnya cukup terkenal di negara kita dengan pengeluaran koleksi beg tangan wanita yang amat berkualiti. Sejak berkurun lamanya Bonia telah membawakan aneka pilihan beg tangan kulit yang menjadi pilihan ramai wanita bekerjaya. 

Namun, tahukah anda bahawa terdapat dua jenama beg tangan popular yang turut bernaung di bawah jenama besar ini dan salah satunya adalah Sembonia. Jika rekaan beg tangan Bonia adalah lebih ‘basic’ dan mengekalkan rekaan vintage yang klasik, koleksi beg tangan Sembonia pula pastinya menarik perhatian ramai wanita muda. Ini kerana, rekaan beg tangan Sembonia terbaru adalah lebih ‘chic’ boleh ditemui dalam pilihan warna yang terang seperti berikut;...

 Simpan wang ringgit anda di dalam koleksi beg dompet Sembonia yang berkualiti dan boleh dimiliki dengan tawaran harga yang amat menakjubkan seperti berikut.

 Memahami kehendak golongan muda, Sembonia turut menawarkan koleksi sling bags yang juga boleh anda temui dalam pilihan warna yang menarik.


Sekali-sekala, tampil daring dan lebih menyerlah dengan menggayakan koleksi tote bag Sembonia yang kini boleh anda temui dalam pilihan warna merah jambu!

Bukan sahaja koleksi beg tote yang berwarna merah jambu, anda juga boleh menemui koleksi backpack yang lebih luas untuk memuatkan segala barangan peribadi anda juga dalam pilihan warna merah jambu.


Okay..MZ tgh pikir nak beli yg mana satu..dh rambang mata la plak!! Yg pasti ke-empat2 gambar kat atas semuanya cun giller!! Tak sabar nak beli  beg tangan Sembonia terbaru yayyy!! Jom jom jom!

2 comments:

Salina@IbuAqil said...

Mama...
Yg last tu cantik..
Pink yg backpack tu..
Berkenan lak rasanya..
Agak2 bape le harga dia ye..

Ibu Lala said...

Semuanye cantik cantuk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails