Monday, 29 September 2014

2 lil hands

2 lil hands yg setia menemani mommy pegi sana sini..
good times really flies...moga2 lmbat la masa bergerak..utk MZ menikmati cuti maternity yg tinggal lagi sebulan jer ni ;)



happy monday uolls! moga2 hari ini lebih baik dari semlm dan hari2 yg sebelumnya

8 comments:

mummy_ayu said...

ala tomeinya....

Mama shifa alisha said...

Pejam celik pejam celik bila tangan yang kecil itu sudah membesar mesti tak Mo di pimpin lagi.. Membayangkan je dah Sedih :(

AyuArjuna BiGoshh said...

I rs mcm mls je nk msk keje. Besh betul duk bergamol ngan my ameer

Ezna said...

gebo tangan Razeen :-)

Wan Amira Wan Salleh said...

adoiii bile la i nak tengok razeen ni..

Mama Zharfan said...

@mummy ayu : hehhehe

@mama shifa : betul tu..alaaa sedey la plak..

@ayu : sama laaaa

@ezz : gebuuu!!

@mira : hehhhe

mamaRIFQY said...

tangan tuu mmg gebusss sangatttt

Mama Zharfan said...

@MamaRifqy : gebus yg amat hehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails