Friday, 26 September 2014

Kos tempahan baju @Gombak

pemangkin semangat utk mula bekerja (bln Nov nanti)...ialah koleksi bj2 baru ;)..

masa my adik pegi course kat Bandung, she bought some souveniers for me ie dpt ler 2 psg kain sulam..warna pink dan biru..simpan jer sbb time tu MZ preggy..so now dh abis pantang..cepat2 MZ pegi tempah kat tailor yg MZ biasa tempah..naik lg rate upah tempahan ni..dh jd RM65-RM70 sepasang!!

MZ tempah 4 psg baju kurung moden (2 psg kain lg MZ beli online time MZ dlm pantang ari tu)..so total kos upah tempah bj ialah RM260..rabak2..tak de benda yg murah sekrg ni..



salam jumaat al-mubarak

9 comments:

dee said...

wow.. boleh cari duit la duk gombak...upah jahit gtu..kalu kat bertam ni, mau xde org nk upah...
ni yg mcm nk bukak keai jahit online je ni..huhu

Ayu azmir said...

betul la tak ade yang mudah sekarangkan... semua kene duitkan...

Wan Amira Wan Salleh said...

i suke no 2 and no 4..

εïзmummyHazaεïз said...

Mahal mz. Teringat mak dulunye tailor kat kg. Amik upah rm23 sepasang. 3tahun lepas je sebelom arwah abah meninggal.

Mama Zharfan said...

@dee : memang buat duit lah saper2 yg terer menjahit ni

@ayu azmir : betul tu

@Mira : no 2 dan no 4 kain sulam dari bandung :)

Hanim said...

Bukan Bandung la sis...Bukit Tinggi...hehe...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

amboi kemain semangat masuk keja hihi

Mama Zharfan said...

@hanim : hehehe confused ;)

@ila mama amana : semangat lah sgt kan hahhaha memang periuk nasi kat situ ;)

mamaRIFQY said...

mahai nyer kak tempah baju kat sana kan?
kat sini baju kurung biasa paling mahal pon 28/29

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails