Monday, 1 September 2014

Sweet September

ari ni dh 1 september pun...time really flies..



what's so sweet about september then? of course mengharapkan yg baik2 dan indah2 ajer..

bulan sept...insya Allah 16 sept MZ dh 44 hari berpantang dan akan berangkat pulang ke KL...

6 sept ie next weekend plak..bday mr hubby..MZ masih kat kg..so bday celebration kena postpone lah..insya Allah nak gi cuti2 Msia end of Sept nanti..merangkap holiday sempena abis pantang and 1st holiday berlima..

moga2 kita semua sentiasa dimurahkan rezeki dan mendapat keberkatan hidup di sini dan sana (alam abadi)

1 comment:

Fai CeritaCinta said...

bila baru bersalin rasa macam lamaaa je kan nak tunggu habis pantang.. tapi sebenarnya kejap je, pejam celik pejam celik, dah cukup 44 hari. hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails