Wednesday, 18 September 2013

Cendol & rojak

masa weekend ari tu...weolls singgah kat stalls tepi jln utk minum cendol...sbb stall mamak punya..tak de plak jual laksa penang mcm yg MZ selalu mkn kat stalls melayu kat setiawangsa...so MZ pun order rojak mamak...emmm tak berapa kena dgn tekak sbb sgt manis kuahnya...


kuantiti/servingnya byk tp harga rojak ni pun tak murah ie RM5 sepinggan...


so MZ masih mengidam nak mkn laksa penang...nanti nak pegi singgah mkn or tapau lah :)

2 comments:

hazlina azmi said...

Hai dear..bestlah blog awk..penuh warna warni kehidupan,penuh dengan resipi masakan..suke2..jemputla ke blog saya dan kita bertukar-tukar link pulak..:)

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Nana said...

blah manan kedai ni mz
klw tmn keramat cendol pemes dpn kilang texas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails