Tuesday, 4 November 2014

Aura pink

bila pakai bj kaler2 yg kita suka, indirectly boleh bg aura konfiden gitu..feeling good, looking good too

as for myself..biasanya apa2 yg ada elemen pinky :) kdg2 kaler merah, biru, peach, lately dh mula suka kaler turqoise :)

ari sabtu lps masa bg talk utk SME kat Uitm, MZ pakai kurung moden sulam kaler pink!!

ni pic kenangan bersama peserta kursus..diaorg yg beria2 nak bergmbr heheheh
MZ berfareeda lah :) :) (ni tudung fareeda yg beli kat butik fareeda kubang kerian)



6 comments:

Ezna said...

Pink nampak u lagi feminin :-)

Wan Amira Wan Salleh said...

Glamer gitu

eima said...

warna baju dan paling penting kita selesa ngan penampilan mmg boleh naik keyakinan diri kita kan ..

Chekgu Azrine said...

I pun suka kaler pink

miza yusof said...

Miza pun suka color pink. Sekarang mata asyik ke arah royal blue pulak :)

Mama Zharfan said...

@Ezna : agree :) tq ezz :)

@mira : tak delah mira..bj keje jer pun hehhe

@eima : can't agree more!!

@Chekgu Azrine : yeah..boleh geng dgn i!

@miza : i plak now suka kaler turqois

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails