Monday, 11 June 2012

I'm back | and I can't stop missing that place

... syukur segala2nya berjalan lancar..





Terima kasih Tuhan kerana menerima hambaMu ini sebagai tetamuMu..


MZ : masih mencari2 momentum sbb dh 2 minggu MZ totally offline  


 

11 comments:

ChemSO said...

alhamdulillah......seronoknya..biler la plak sy nak smpi ke sana...

Chekgu Azrine said...

selamat kembali..alhamdulillah..

Fazlinil Irma said...

alhamdulillah.. selamat kembali MZ. sebulan dua nti mesti MZ masih terbayang solat di sana.

* sy pun tumpang rindu haramain.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Alhamdulillah.. dah selesai menunaikan umrah... selamat kembali MZ..

Rindu juga nak kesana lagi...

eima said...

tahniah .....
sronok kan dpt jejak kaki kat sana ...kami bila la lagi ...

Ezna said...

wahhh kat sana nampaknya macam ada construction yer?...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

slmt pulang.ila cuti hri nie

Shariman... said...

nampak mcm x ramai..btw, selamat pulang..merindui Baitullah itu memang akan kekal selamanya..yang baru balik sentiasa teringat2 kenangan di sana, yang dah pergi, sentiasa mencari ruang untuk kesana lagi..Indahnya cintaMu Ya Allah..

Nana said...

bila la turn saya plak
moga ada rezki nak g sini

Nur-nba said...

Syukurlah.. Kak Suzie dah selamat menunaikan umrah. Masa senior Nur ke sana baru2 ni, dia berutahu ada 1 hari tu, hujan turun waktu di Mekah. Akak ada tak masa tu??

Memang akan rasa rindu nak ke sana.. Nur pun yang baru balik sebulan dah terasa rindu nak ke sana lagi..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

sgt mengimpikan kesana.moga2 ada umur pjg, murah rezki.amin.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails