Wednesday, 10 October 2012

layan ubi kayu rebus

lps abis jungle trekking kat cu chi tunnel tu, weolls dijamu dgn hidgn ringan ie ubi kayu rebus...sedap la plak sbb penat+lapar hehheh yg uniknya ubi ni dimkn dgn kacang goreng tumbuk+gula...so boleh tahan sedap gak :) ubi tu dimkn panas2 :)




happy wednesday uolls!!

 

13 comments:

Chekgu Azrine said...

Fuhhh..dh lama xmkn ubi kayu!!

SyUhAdA said...

nmpak sedap..hehe

Huda said...

kat vietnam pun ada ubi rebus ek..cool..

eza miza said...

wahhh... sedapnye... kalo makan ngan nyoq pon best jugak kan..

Mia Kassim said...

dah lama tidak makan ubi rebus....sedap ni makan di waktu petang cicah kelapa parut sambil minum kopi.....salam singgah dan follow...(^__^)

Wan Amira said...

kembali ke zaman dulu2 ni

Eyriqazz said...

pergggh...menggiurkan....dah lama tak pekena ubi rebus panas2...

Maria Menado~ said...

happy wednesday! hehehe... sedap. kite suka cecah dengan gula+kelapa. sedap MZ.. hehe.

Zura@Iwan said...

suka mkn ubi kayu ngan gula...hehe

AyuArjuna BiGoshh said...

mkn ngan kopi pns sedap ni

Ezna said...

ubi rebus dimakan dengan kepala + gula pun sodap!!!

Nana said...

kwl time ujan2 mmg layan ni hehhe

Mrs. Hilmy said...

sheeda ngn dyat pnh mkn ubi ni mse g vietnam, best gle kak kan...dhpenat msuk tunnel, jln2, pekena ubi ni...mmg sedap...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails