Tuesday, 16 October 2012

Masjid, muzium & bangunan bersejarah

masih lg edisi cuti2 vietnam..

antara tempat yg kami lawati sbg mana yg dilistkan dlm itinerary (selain Cu Chi Tunnel lah)..

singgah solat jamak zohor asar kat masijid ni..kecik jer, betul2 dlm saigon city



then pegi muzium--me tak minat muzium so me tak melawat2 pun kat bahagian dlm sbb ada byk pics psl mangsa perang ajer..ngeri nak tgk..



then lalu2 kat bangunan2 ni..antara trademark saigon city ni


ni sgt famous ie bangunan post office



4 comments:

Maria Menado~ said...

oh bestnya tengok MZ berjalan. hihi.

Chekgu Azrine said...

cantik..kat sana banyak jugak bangunan lelama yang boleh kita posing2kan??

Ezna said...

kenangan manis bersama bonda terchinta :-)

Alin Marlini said...

best ke saigon Kak?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails