Wednesday, 15 February 2012

Kuih eksotik..perhaps

bentuk kuih ni mcm UFO...setiap kali balik kg me suka beli & mkn...me panggil kuih ni KUIH CUCUR

kat KL mcm jrg2/susah nampak kuih ni...
happy breakfast uolls!

15 comments:

mama tisya said...

kuih ore klate..kita suka mkn part keliling tu je..heheheh

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita tak pernah jumpa la kuih ni, cam kuih tart KFC tu pun ada rasanya

Huda said...

kuih ni jual kat mana? kelantan ke?

shila ariff said...

simbolik kelate nih....huhuhu...oh..rindu nak blk kg nih...

Nazz@Purple said...

oo kuih nie..dulu arwah ayah slalu beli..

azura samsuddin said...

zura sgt suke kuih tu, betul susah nak jupe skrg ni, zura panggil kuih cendawan sbb bwh dia tu mcm cendawan :)

zahira said...

rasanya me tak penah makan kuih tu. kuih tu buat dari apa?

εïз mummyHaza εïз said...

macam sedap jek...

mode: lemah pagi hari tengok gambar makan, kang terleleh susah nak cari :D

Mrs Lya said...

mesti manis kan?

Em's Family said...

arwah moyang i dulu selalu buat kuih ni, kiterang panggil kuih jawa

Oyis said...

lamoooo dah x nampok kuih ni. tp byk minyak ni kuih ni

me suya said...

kuih topi~!

AyuArjuna BiGoshh said...

sedap ke suzz, hehehehe

Ummi Dania Yasmine said...

I suka kuih ni...liat liat gitu. Susah nak jumpa la suzz. Tapi....kat kinrara ada kedai jual kuih ni. I rasa dah dekat setahun x makan kuih ni. Pernah dgr org panggil kuih ni kuih jawa.

Mummy's Luv & Life ~ Airis-Arissa said...

ingat lagi, masa arwah mak ada dia rajin buat kuih ni. Tapi guna lebihan dari bancuhan kuih karas :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails