Thursday, 9 February 2012

Syurga makanan | Nasi beriyani terbaekk

restoran ni terletak dlm bandar Kota Bharu...dekat bangunan Mara...satu row dgn Habib Jewels ni..

tiap kali balik kg, me memang mkn apa2 ajer yg me mengidam...yg mana jrg/susah nak jumpa kat KL...ni antara yg me mkn ...nasi beriyani yg sgt sedap...kat bandar Kota Bharu..harga RM8 satu set

ni air sirap bandung..rasanya harga RM1.50 kot...
memang antara nasi beriyani yg sgt sedap pernah me mkn..sbb nasinya lembut, secukup rasa, dan ayam nya sedap tak terkata :)--tapi tak leh mkn kerap sgt sbb tinggi kalori mkn2 yg sedap2 ini heheh

note : mode lapar lah plak..
kat KL mcm tak jumpa nasi beriyani yg betul2 kena dgn selera me...


8 comments:

AyuArjuna BiGoshh said...

wahhh blk kelantan i nak gi try gak lah :)

KAIN VIETNAM TERBAIK said...

rupa nya dah macam nasi arab..yummeh

e.l.i.s.s.m.i.e said...

me lak lagi suka makan nasi arab dari nasi beriani :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

sedapnye MZ.. tgok pun tau sedap

nadia said...

sedapnyoooo kak! *telan air liur. ;p

intanloveamir said...

wahh nti klu pegi umah family abg ipar,nk g lah...mcm best jerr...

Chekgu Azrine said...

Wah.. MZ balik kelantan sempat JJCM erk.. terbaek la MZ..

SuZiE said...

baru terbaca entri ni.. actually suzie keje kat MARA tu.. mmg slalu gak la mkn kat cni.. hehehe.. tp kdg2 je mkn nasi beriyani... muak ler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails