Tuesday, 20 November 2012

Copy paste from MIG online

utk kenangan di kemudian hari...

copy paste from HERE

Shaheizy Sam Sllrrrp Mamee Sambil Eratkan Rasa, Raikan Suasana

Sam bersama Rohisham Mamat, pemenang Rumah Terbuka bernilai RM20,000

Semalam, satu majlis telah diadakan untuk meraikan pemenang peraduan yang dianjurkan oleh Mamee sekitar bulan Ramadan lepas dan pemenang yang bertuah  tu adalah Rohisham Mamat yang telah berjaya memenangi Rumah Terbuka bernilai RM20,000. Wow! Bertuah badan dapat 20 ribu sekelip mata je tapi dia menang atas ungkapan kreatif yang dihantarnya dalam peraduan hari tu dan Rohisham juga telah menyumbangkan RM3,000 dari hadiahnya untuk didermakan kepada pertubuhan kebajikan pilihannya iaitu Pertubuhan Anak-Anak Yatim Al-Nasuha. Majlis ni telah diserikan dengan kehadiran Shaheizy Sam selaku duta produk Mamee dan akan muncul dengan filem terbaru, antaranya Adnan Sempit 3 dan 2 Kalimah. Jom kita tengok lagi sekitar majlis Mamee Sllrrrp bersama Sam meraikan Rohisham Mamat.


Sam sebagai duta produk Mamee
Bersama pengunjung yang hadir ke rumah terbuka Rohisham Mamat. 
Sam memang sangat peramah layan peminat. Tengok la tu sampai berpeluk..hehe
Pada majlis tersebut, RM 3,000 telah disumbangkan untuk anak-anak yatim. 
Pelakon-pelakon filem Ajiboy, Rykal Iskandar & Adiba Yunus juga turut hadir memeriahkan suasana.


 

4 comments:

Nana said...

glam abes hehe
gambo saya xtermasuk aaha

Nasir Bravo said...

rendah ja shaheizy sam kan?...kiki...

need support..
iPhone 5 Gadget Impian

-atiQah- said...

glemer MZ. :) tp lil arif tido pulak..seronok kan ada pengalaman mcm ni..

ciklaili.com said...

tahniah..

kawan saya pun ada join event tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails