Thursday, 15 November 2012

Mode keliru | hukum main kutu

saya tgh berpikir2 nak main kutu ker tak (online fb group)...



7 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kpdnkk mmg harakan kutu.. tak silap ila ada aktanya.. tak silaplah..

Liza said...

Ya aka haram? Camna ni kutu tupperware kami thn dpn ni...

Hani Shaklee said...

mama.. main kutu ngan asben ajelah..hehehe..tiap2 bulan sama2 menabung..selamat..kalau dikhuatiri mama guna duit tu diam2 pun suami tak marah punyerrr..kikikik..

blog-tips-kurus said...

o' ooooo..
next month is my turn, the last person. camne ni??

SYaMiLa said...

main kutu dgn kawan2 blh kot sbb bukan sebab untuk pelaburan pun kan...

baru je main kutu dgn org2 kg...24 org...2 tahun baru habis...hehehe

Nana said...

haram di sisi undang2 disisi islam plak mcm mana ek?

Nafisa81 said...

sejak kecik lagi tgk mak kat kampung main kutu dgn jiran2...jiran ni pulak semuanya berkampung halaman kat situ jugak...so,takdela risau ade grup kutu lari bawak duit

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails