Friday, 23 November 2012

nak atau tak nak

memang sgt bykkk brand produk yahudi...yg org paling higlight ialah MCD dan Coke sbb penyumbang secara direct dan terang-terangan kpd perjuangan Israel...

boikotlah setakat yg kita termampu...after all...it's between us and Allah, it's about our faith..
me copy paste from google image..rasanya KFC dan Nokia dh dikeluarkan dari list (kalau tak silap lah)..ie bukan direct/penyumbang utama.

.

8 comments:

Tihara said...

as salam

yg saya tau kfc mmg tak terlibat.mcd paling utamanya..sy mmg jauh dgn mcd..mmg payah lah nk dpt makan mcd..tp takpe la kan..

Maria Menado~ said...

banyaknya.. banyaknya yang selalu makan@guna.. :( tak sedar pun semua tu..~

najwah abdullah said...

banyak produk keluaran korang yang kita tak tau hurrrm

Nafisa81 said...

anak2 hari2 tonton channel Disney...aduh!

Alia Adams said...

Semalam beli sprite nk masuk contest pnya pasal. Sprite ni pulak under one roof dgn Coke. Alahai... Entah berapa byk produk2 yg dibeli tanpa disedari.

Wan Amira said...

Betul, kite boikotlah ape yang mampu dan harap ianya berterusan, bukan setakat bila serangan saje berlaku..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

piza pun diorg kata dah kuar..eh ada gambar piza tak dalam tue

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

maggi pun ada? mmmmm,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails