Sunday 26 August 2012

#SaveJejai | Mari membantu seikhlas hati

MZ mengenali Jejai sbg seorg blogger (otai), and memang selalu nampak mcm2 usikan kat blog eyriqazz coz they all close frens...then masa attend bday alisya (eyriqazz's girl) last year, me terjumpa jejai personally kat umah eyriqazz.

pada uolls yg belum tahu, jejai now telah didiagnosis menghidap penyakit barah paru-paru stage 4. 
patutlah Jejai lama tak update BLOG DIA. :(

Disebabkan penyakitnya yang kritikal dan memerlukan kos pembiayaan perubatan yang agak tinggi, sekarang ni medical coverage Jejai telah habis digunakan, dan simpanan peribadi beliau sekeluarga juga sudah semakin susut. Bagi memastikan yang beliau mampu meneruskan rawatan yang diperlukan sebelum terlambat, sumbangan dari segi kewangan daripada semua pihak merupakan sesuatu yang amat dihargai. 

Terima kasih buat Eyriqazz yang mewujudkan Group Rahsia pada awalnya untuk update perkembangan terkini  jejai, sbb jejai memang sgt tak nak org tahu and bersimpati dgn dirinya tapi kwn2 berjaya pujuk utk semua kwb2 bloggers buat entry bagi membantu beliau..
Bagi mereka yang ingin membantu.. uolls dialu-alukan untuk memberikan bantuan seberapa ikhlas ke akaun dibawah:
Maybank Account Bro Jejai
164351079691 (Azhar Bin Ramli)
Maybank Account Wife Bro Jejai (Kak Maz)
164089741562 (Mazliana Othman) 
 

 
dh ramai blogger yg buat entry kat blog masing2..lain-lain entri untuk berita lebih lanjut, uolls boleh terjah link di bawah ni ..

..

2 comments:

Unknown said...

semoga jejai tabah dan kuat...

Gieyana said...

moga jejai cepat smbuh dan tabah menghadapi dugaan dariNya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails