Thursday 29 July 2010

FINAL List of Contestants mama zharfan 1st GA :ole2 from UK - TOTAL 69 ENTRIES

TOTAL ENTRIES : 69

1) http://hafizahismail.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

i Follow Miles of Smiles because
i'm obsess with the blog owner!
y?
because studying n being a mom is not an easy things to do.
it's my pleasure if the owner would like to share her story with me!"

**(this is not bodek2 stuff ye..i do admire the blog owner..dh la dok tempat org..with kids..study..huhu..cannot imagine if i'm in her shoes u know!)


2) http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana..."

Jujurnya,
Mama suka tambah kawan drp tambah lawan..

Jujurnya,
Mama seronok, kagum & bangga baca pengalaman Mama Zharfan hidup berkeluarga di tempat orang..

Jujurnya,
Mama nak tau Contest & GA apa lagi yg Mama Zharfan menang! Hehe.. ;P
(ini mmg jawapan yg tulus ikhlas dr hati ni, ;p)

3) http://gewecun-myhiro.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM).." kerana saya suka terjah blog mama zarfan..sebab dia banyak menang contest..dan jugak mencari tips2..macam mana cara nak menang..dlm pada tu kalau nak cari contest2 terbaru kadang saya terjah blog mama zharfan lah..hihi .lagi satu blog mama zarfan user friendly(boleh ke guna perkataan nie)hihi..maksud saya senang nak baca x serabut..hihi..pastu suka nengok picsa anak2 dia lagi..cute banget..hihi..

4)  http://azwansalleh.blogspot.com/2010/07/ga-by-mama-zharfan.html

"I follow Miles of Smile kerana......
blognye penuh dengan berwarna-warni dan menceriakan dan paling cantik tertarik memang daboom ialah gambar anak-anak die yang kiut-miut especially yang bongsu.

5) http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana kakyong suka tengok foto-foto yang cantik, cerita suziey di rantauan, juga best tengok hadiah yang suzie menang. "

6)     http://syawalsimpsons.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

   
"I follow Miles of Smile kerana..."
Miles Of Smile banyak bagi info yang menarik tentang kiter sebagai ibu...n banyak event yang di buat di malaysia...tapi Miles Of Smile tau dulu...n most Important Thing....Miles Of Smile buat ibu n blogger lain merasa...bagaimana cara n adat duduk di negara orang...
Secara jujurnya...ibu suka sebab Miles Of Smile ni...selalu rezeki murah...sebabnyer selalu menang Contest N GA...hehehehhe....ibu kena belaja dari blog Miles Of Smile ni...
satu ari nanti pun ibu nak gak pergi luar negara macam Mama Zharfan...

7) http://tiefazatie.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

I follow Miles of Smiles kerana ifa suka baca entry sis yang sangat menarik dan sis sangat rajin join kontest dan selalu menang juga!lagi satu nak tengok adik ariff yang cute sangat tue!geram!

8) http://adyshariz.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

 I follow Miles of Smile kerana
SUKA
Tengok Mama Zharfan Menang GA dan Contest setiap Masa
JELES
Tengok Si Ariff yang Comei dan Gebu Bersama Zharfan yang Manja
GEMBIRA
Tengok keluarga bahagia dan Happening kat UK Sana

9)http://chugiecontest.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana dalam blog tu banyak giler contest dan GA,
di samping mama zharfan yang sangat2 rajin berblogwalking ke blog2 saya,
especially blog contest dan blog harian saya.. terima kasih tak terhingga!

10)http://dyahahaslittlecottage.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana bnyk parenting tips dlm suzie284.blogspot.com, since i have little Rifhan now, saye kena timba bnyk ilmu on parenting, so suzie284.blogspot.com  is the right place to be guided...thanx, sis!!!

11) http://ibudamia.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-giveaway.html

I follow Miles of Smile kerana /because

Kemenangan demi kemenangan Suziey setelah menyertai contest & GA telah menjadi pembakar semangat saya untuk join contest & GA yang di anjurkan oleh blogger.

12) http://cadlynn.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

I follow Miles of Smiles kerana miles of smiles mempunyai hobi yang sama iaitu menyertai giveaway & contest, dengan menjadi followernya membuatkan saya tak akan terlepas pandang untuk turut sama menyertai giveaway2 itu dan beliau sangat friendly :)

13)http://li3ssa.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM).. Saya sukalah, betul suka tak tipu, Sebab mama zharfan suka join GA & Contest  mcm saya jugak & suka baca crite mama zharfan yang ada kat Overseas, terasa mcm kita ada disana jugak...I like..."

14) http://mamapapaaqish.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

mama nak join GA ni sebab Suziey a.k.a Mama Zharfan selalu join contest & GA mama wat...so mama pun nak join gak GA suziey ni...suka tengok blog ni sebab banyak menang hadiah...& yang pastinyer,...mama dambakan hadiah yang di tawarkan dari UK tu...

15) http://thecolourfulisland.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-from-uk.html

I Follow Miles of smiles kerana I suka tengok gambar-gambar family mama zharfan di UK dan baca entry tentang kehidupan di sana sebagai mama, isteri dan pelajar.

16) http://adiezaqistina.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


I follow Miles of smiles kerana....di samping berbangga mempunyai rakyat malaysia yang berada di bumi perantau, namun ikatan ukwah dapat di panjangkan dengan adanya blog untuk bertukar2 cerita dan idea.....

17) http://alinalancontest.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"... Suzie my idola in joining contest. Auranya, semangatnya, kerajinannya dan usahanya yang ditonjolkan menjadi pendorong kepada blogger like me... Besides, she also very loving mother, wife, sister & daughter. "

18) http://iefadesign.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga.html


'I follow Miles of Smiles kerana rasa sejuk bila kat sana salji,rsa panas bila kat sana panas,rsa cam mama zharfan rsa kat sana'

19)http://diariummi-contest.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana..... blog ini banyak memberi saya inspirasi untuk menyertai contest dan giveaway, selain seronok melihat Mama Zharfan yang menang banyak hadiah. Hari saya tak bermakna tanpa bertandang ke blog Mama Zharfan ni "

20) http://salldann.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana.....Cuba lihat gambar2 ni....
*
*
*
*
Tengok lah mama zhrfan tu, senyum tak putus2 kan. Ni lah dia rahsia kejelitaan dan keayuannye. Setiap kali on laptop, dalam kapla aku, mesti nak buka blog mama zhrfan dulu. Walaupun aku ni xpandai nak komen, aku tetap nak baca cerita2nye dan aku rasa sikit jeles pd dia. Sebabnye mama zhrfan ni mmg sgt lah rajin masuk GA dan byk sungguh hadia dia dapat kan. Tu lah rezeki namanye ...

21) http://zahirastory.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

I follow Miles of Smile because I get inspired by her to participate in the contest organized by other bloggers and hopefully I’m also as lucky as her to win a lot of prizes.

22) http://bluepinkbaby.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana.....nak tau hadiah terbaru yang mama zharfan menang, ...jelesnya saya....tp yang penting Mama Zharfan slalu wish good luck setiap kali saya join contest...kira pembakar semangat la...Terima Kasih!

23) http://wansteddy.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

 "I follow Miles of Smile kerana... Suziey merupakan antara teman blog yang sangat menghargai teman blognya. Kadang tu dalam sehari pasti tiba kunjungan dari Suziey walaupun hanya dengan sapaan "Me jln2 sini" tapi rasa macam dekat je (bagai sembang jiran sebelah menyebelah dinding... kes nak sidai baju sempat lagi berborak kisah anak~ perumpamaannyalah).  Jujurnya aku suka sangat baca kisah-kisah kemenangan contest dan giveaway di dalam blog Suziey. Rezeki beliau murah. Tak kisah pun berkongsi tips peraduan. Dan tengoklah hasil murah hati beliau, pelbagai jenis contest dan giveaway memang layak beliau menangi! Pernah aku buat entry sebelum ni dan aku nyatakan Suziey ni ibarat sumber inspirasi untuk aku join contest. Serius bila tension dengan lambakan kerja, bila aku tak dapat urus masa dengan kerja luar dan aku merungut sebab tak sempat nak join contest itu giveaway ini. Aku singgah blog Suziey. Ada-ada je entry conway baru. Walaupun jadual Suziey lebih padat dari aku. Mengajar, belajar, dalam masa yang sama berstatus ibu kepada dua anak jejaka encem! Tapi pengurusan masa Suziey lebih teratur. Kesimpulannya kenapa aku follow blog Suziey? Kerana aku merasakan Suziey kawan maya yang baik. Senang amat berkawan dengan beliau.

Takpe ye tulis panjang lebar Suziey? hehe.. Dah macam sebuah karangan, bukan slogan. Haih... saya kalau bikin slogan selalu fail! hehe...

24) http://rosrusli.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-from-uk.html


I follow Miles of Smile kerana i really adore the owner. Dialah isteri, dialah ibu dan dialah pelajar. Dia jugak sangat bertuah kerana dikurniakan keluarga yang bahagia dan selalu menang GA/contest. Dia juga pembakar semangatku.

25) http://dalia2cute.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana...secara jujurnya..mama suka cerita2 mama zharfan kerana bahasanya yang tersusun rapi...olahan baik....senang difahami....dan cara penyampaian yang tentunya berkesan dengan photo2 yang natural..i like...siyes u..

so...da siap..mama zharfan..please cek..ada yang tertinggal ker?

* dan siyes   i also like the adiah..ahakss...

26)http://nurhafiz2009.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana /because
it's fun and inspiring...

plus xpenah dapat jejak kaki kat uk tu( mcmana la rasanya)

plus i'm the 322th follower

27) http://whatrudoin-gaentries.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


I follow Miles of Smile kerana blog Mama Zharfan ini adalah pemangkin semangat saya untuk menyertai giveaway, sebab Mama Zharfan selalu menang GA, jadi saya jealous
(in a positive way la).

28)http://lovelysue-mivida.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


I follow Miles of Smiles kerana seronok dapat tgk pengalaman org lain yg dpt merantau ditpt org, disamping menambah kenalan..

29) http://adamhifdzan.blogspot.com/2010/07/i-follow-miles-of-smil3-contest.html

"I follow Miles of Smile kerana sy bangga kamu anak melayu cemerlang, gemilang, terbilang dan sy mahu jadi seperti kamu!!!!

30) http://breastfeedingmum.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile because I always wanted to travel all around the world and reading your blog giving me a virtual travel to those kind of places. Love it!

31)http://ibuhadif.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


I follow Miles of Smile because saya memang suke baca kisah orang di perantauan. sebab cita² saya dulu nak sambung blaja obersi. tak dapat pegi, dapat tengok gambo dan pengalaman orang pon jadi la... eceli, saya folo blog ni dulu sebab saya adore makcik ni slalu menang giveaway/contest! jeles i!

32) http://mamakerry.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana
saya sangat berminat untuk mengetahui cerita2 dr Sis Suzie@Mama Zharfan tentang hidup di negara orang...yg pastinya cerita2 dr Mama Zharfan sgt' intresting' terasa mcm alangkah syoknye berada disane..+ seronok tgk pic2 yg menarik kat UK...Sejujurnya saya rasa bangga dengan Mama Zharfan sbb berjaya membahagikan masa diantara tugas isteri, ibu kepada dua org lil' son yg sgt comey dan sebagai pelajar  ..dan sejujur2nya saya sangat2 kagum melihat Mama Zharfan menyertai dan memenangi byk contest2...bertuahnya badan...

33) http://akmafaizal.blogspot.com/2010/07/1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana..

suka baca nukilan/n3 MamaZharfan
teruja  dia banyak menang hadiah...
(Jeles tau.. hehe)


Actually this girl very lucky
Working and still studying di luar negeri
Husben and kids ikut sekali
Pengubat windu di kala sepi

34) http://neaflerida.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana seronok bila baca kisah akak kt sana. walaupn xblh pg, at least dpt thu jgk cmne keadaan dan perasaan bla brada bkn ditanah sndiri. ;)

35) http://danish-full-of-luck.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana saya tersangat la geram tengok hadiah-hadiah yang Suzie N Family menang. Maybe saya boleh ikut jejak nya satu hari nanti. HU hu HU :)

36) http://cikpia.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


i follow miles of smiles because the next best thing after being able to be in UK is being a friend to someone who is already there....
ha ha..... tadak la terlebey gula (sweet) sangat tapi jujur ok!!!!!

37) http://seindahbayu.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana
background pinky tersusun aturannya
header bersinar terserlah kemesraannya
digemari semua disayangi followernya (cecah 300 tuu)
berblogwalking dan bercontesting hobi sehariannya
menyapa shoutbox menceriakan suasana
itulah dia Kak Suzi kita
dia lecturer saya sebenarnya...

38) http://an2conway.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


suzie kena baca ayat nie sambil menyanyi ala-ala cam M daud Kilau tgh perform atas stage yea...:) kalo boleh silalah gelek seeehhhhhh!!! )

ewahhh...ewahhhh...eh!!!ewah...ewahhhh...eh!!! orang nya manis la haiiiii cam gula melake....senyum menawan 'ambo' tertawannnnnn....sejuk mata memandang hati terpikattttt...eeeehhhhhh!!!!lagaknya sempoi, jiwanya halus,...amat mempersonakannnnnnn....ewaaaaaahhhhhhh!!!!!
ewahhh...ewahhhh...eh!!!ewah...ewahhhh...eh!!! walau jauh beribu batuuuuuu...namun jiwa dekat dihati...sumber inspirasi ku jelajahiiiiiii ..hari-hari nak tgk apa suzie menang pulak hari ini...murahnya rezekiiiii....AMINNNNNN!!!!ewaaaaaaaahhhhhhh!!!!
ewahhh...ewahhhh...eh!!!ewah...ewahhhh...eh!!! mana kan tumpah kuah kalau x ke nasik....rezeki anak-anak jadi taruhan....bersengkang mata bertungkus lumus sampai ke oversea....tapi GA & contest tetap diutamakan...ewaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!cam tu lah nak hidup kannnn....

( yg nie suzie baca sambil lenggok2 kan kepala yea :P)

ewahhh...ewahhhh...eh!!!ewah...ewahhhh...eh!!! pandai segala bidang bertuah nya suami, anak-anak comei mmg memikat hatiiiiiii....gembiranya melihat telatah satu familiiiiii...smue nya bagi support mmg la hai smuenya sportinggggggg!!!!!ewaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!

39) http://superzetymarlia.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-dari-uk.html

Suzie ni
Menjadi antara
Idola -->( ececeh...) saya untuk
Lulus rajin join contest.
Entri suzie simple tapi
Syiokk dibace =)

40) http://bungacokelat.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

Saya follow Miles of Smiles kerana,

Blog berupdate setiap hari,
Kadang-kadang sampai 4, 5 entry,
Sangatlah rajin buat 'bacaan free',
Untuk saya baca setiap hari. :)

41) http://hayworlds.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-giveaway-ole-ole-from.html

I follow Miles of Smile because gaya penulisan dan jalan penceritaan yang menarik, latar belakang yang berkonsepkan warna-warna lembut serta susunan yang kemas dan teratur.

42) http://zamdarfilla.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana banyak cerita, blog pun simple, banyak gambar kat oversea, info berguna pun banyak jugak kira serba serbi banyaklah...

43) http://eima-contest.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana byk crite menarik pasal kehidupan sebagai sorg plajar/ibu/isteri kat tmpt org & slalu menang contest"

44) http://nureimi.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana /because saya suke tgk GA or contest yg mama Zharfan join..bukan sekadar tgk but join if rajin..selalunyer rajin hehehe..if not..xmasuk la GA ni hihihi

45)http://nibz83.blogspot.com/2010/07/1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana..."...telah mendapat berita tentang GA mama zharfan ni..nak join GA ni ..n' nak hadiah!...nak follow story,GA n' contest yang mama zharfan dah join,n' yang akan dijoin ...
END

..........................................................

..........................................................

..................................
***********

** lepas view blog mama zharfan , barula tau empunya badan yg mmg meriah enter GA n contest...
patutla namanya ade je selalu...(nak menuntut ilmu la lepas ni supaya leh menang selalu...) :-P

46)http://mycontest-giveaway.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM).."sangat teruja dgn kemenangan demi kemenangan yg die dpt thru join mcm2 contest...adiah plak bkn murah2..mhl2 belaka...teruja tgk...die byk menang contest bkn stakat dlm blog je tp dlm papers,magazines dan mcm2 lg dan slalu bertuah even melalui mr. random :) sebab tu la aku suka follow blognye di samping tgk life die skarang kt UK...dlu2 aku slalu inform die kt shoutbox if die menang dlm sesuatu contest cz aku dh dpt agak die akan menang cz die slalu bertuah....i'm happy for her...die la kwn blog yg byk & slalu menang mcm2 contest....kalo tk menang grand prize pn.... dpt saguhati pn sure berpihak padanye...MamaZharfan always LUCKY...
baru2 ni pn die ada kuar dlm majalah Pa&Ma keluaran June, kebetulan aku bli...gmbr dlm ruangan permata hati...die rajin gk antar gmbr ank2 dlm parenting magazines....die byk bg support psl join contest time kenal since last year..mmg ku rajin join contest and alhamdulillah byk gk la menang...cuma thn ni agak kesibukan so tk dpt nk join byk contest tp GA dr mama zharfan ni nk gk join cz tringin nk dpt ole2 dr UK...nk p UK tktau bila kn...:)


**actually tk reti nk wt mcm slogan tu psl kalo ada contest yg melibatkn slogan2 ni sure aku reject cz tau tk kreatif mn :) tp hrp mama zharfan trima la ye..dh mcm karangan plak..:)

47) http://miszmaliana.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana ______
Sesungguhnya saya DI MALAYSIA.
mamaZharFan Di UK..
Kagum..wpon Jauh nun dsane..she JOin all GA/contest!
And surprised...she alwitz be the winner or one of lucky one!
Walau jauh nun disane..yg Ptg,Tak lUpakan kampung halaman.
Kagum lagihh..Mmg kagum !
And yg ptg..Hadiah best!
Myhubby minat sgt manchester!
Tak dapat g England..dapat OLe2 pon jd laaa..ahahhahah!
And..1 lagih..Jujur lagi nih..akak ni mmg suke terjah blog sape2 pon..
nak jalinkan hub baik ngan sume org! Baguss kaannn?kaguMMMMMM!

48) http://keloncot.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM).
M -Memori dicipta enak dibaca
I   -Indahnya cerita tatapan semua
L  -Luahan rasa ayahbonda dan keluarga
E  -Entry contest terkini dipelopori olehnya
S  -Selalu menang GA, apa rahsia?


O  -Orangnya simple, sweet n friendly
F   -Faktor semasa dan perkembangan terkini diikuti


S   -Student PHD, ibu dan isteri dapat diimbangi
M -Mama kepada Zharfan n Ariff cute panggilan diberi
I    -Ingin tahu cerita beliau di oversea
L   -Layout n header pink comel penambat hati
E   -Enjoy your life and have a great happy family !

49) http://kokoadik.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

I follow Miles of Smile kerana /because Mama Zharfan intai blog saya so saya intai balikla.Lagipun sebab saya tak study kat UK so saya sukalah baca cerita org yg dok kat UK. Itu sahja sekian jujur dan suci murni dari saya...hehe

50) http://zaiikulim.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana blog yg sweet dan tuanpunyer blog tu mentor zai dlm dunia Contest Dan giveaway kt Blog..
Tak sombong dan begitu peramah orgnyer..ditambah plak dgn anak terunanyer yg begitu pemurah dgn senyuman.semoga suzie terus maju dan murah rezeki dlm contest ok!!

51) http://arolpunyeblog.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-from-uk.htm
l

Saya follow Miles of Smiles kerana...saya suka membaca kisah kehidupan 'merah jambu' Mama Zahrfan yang berada di luar negara (Nottingham). *selalu berangan, 'wah besntya duduk oversea!" (:

52) http://jomjoincontest.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM)..
you do what I do (blog), you love what i love (contest), you grumble what I grumble (family and life) and this makes you in me..

53) http://akudidiari.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM) .. im  enjoyed my tripped to Miles of Smile that starting with Lucky draw n3!! ermmm awal2 dah terasa menang sebab dijemput secara tak sengaja ..(perasan jer sy ni..sambil tersenyum manis dibibir ..ermmm manis tau ..hehehe)"

54) http://kinna-kayrie.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-gaole2-from-uk.html

i follow miles of smiles because..

"miles of smiles" is a unique name
joining contest make her fame
staying abroad doesnt make her lame
this make me 'follow' because our 'field' are same

55) http://tunoor73.blogspot.com/2010/07/ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana ......jujurna saya katakan bahwa blog ini simple tapi sangat menarik hati, mencuit hati para blogger tambahan kepada blogger yang suka join contest macam mama-zharfan niii...lagipun kan saya ni peminat MU...mestilah nak kan ole2 tuuu..."

56) http://purplelicious-love.blogspot.com/2010/07/miles-of-smiles.html

I follow Miles of Smile kerana aku dah tergoda dengan anak2 teruna mama Zafran n arif nie..sangat cute n ensem...leh buat calon2 menantu ni..dah aku suka live dia yang nampak hapie sangat dekat tempat orang yang jauh di UK...dan yang paling utama...aku suak..hadiah tue..:p..(t-shirt tue sebagai pembakar semangat tuk kembali kurus lepas beranak nanti..)

57) http://ladolcenina.blogspot.com/2010/07/mama-zharfans-1st-giveaway.html

I follow Miles of Smiles because I love to read on a mother’s courage and hard work to juggle her family, study and work. Yet, she keeps smiling as a happy blogger, blogging with her heart and soul.

58) http://akuelise.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-from-uk.html


ini pulak sweet slogan ai kenapa ai folo miles of smile sebab
"ai suka baca cerita mama zharfan tentang beliau + famili beliau aktiviti beliau bagaimana beliau mengendali dan menjalani kehidupan yang jauh dari bumi malaysia tentang pendapat dan pikirannya dalam sesuatu perkara dan kekadang ai jenguk belog mama zharfan neh pasal nak tengok apa contest yang sedang berlangsung dan yang mama zharfan neh joinso dari situ kalau ai free, ai pun tumpang sekaki join contest tuh
wakakakakakaka"

59)http://akucintadia21.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-dari-uk.html

i follow Miles of Smile kerana saya berasakan yg diri saya seolah-olah berada di UK walaupun sebenarnya saya berada di Malaysia tanah air ku..:)

60)http://nureenasir.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-gaole2-from-uk_26.html

~~I'm so proud of U mama zharfan because at the same time U are wife, mother & student.. AND mama zharfan also have beautiful N happily family.. ;) ~~ I'M the 331st follower

61) http://cicakgirls.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana /because saya tertarik dengan ayat yang dikarang oleh Mama Zharfan bagi giveaway yang memerlukan penceritaan pendek dan saya juga ingin mengetahui kehidupan Mama Zharfan dan keluarga sebagai perantau.

62) http://loveblogcontest.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana pada awal kemunculan loveblogcontest,  me selalu skodeng blog mamazharfan nie sebab nak tahu contest-contest terkini yamg ada, mana taknya banyak gila contest yang dia join... uish kagum me tengok kerajinan tahap 1 dia. MamaZharfan  nie boleh dianggap antara otai contest la di dunia blog nie :). menang hadiah pun selalu jugak.. memang murah rezeki betul la. sebab-musabab lain kerana betapa interestingnya cerita kehidupan mamazharfan dan famili di perantauan, memang banyak membuka mata dan minda me selaku blogger malaysia yang belum berkesempatan ke oversea lagi..

63) http://mamaadablog.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana err kerana apa ekk?Ntahlah sekali terjumpa je blog ni terus terpikat dan terpaut nak follow.Masa tu pun follower blog Mama Zharfan tak seramai macam sekarang ni.Suka la tengok entry Suzie tentang giveaway & contest.So dari situ tak yah nak pening kepala nak cari blog mana yang ada buat giveaway atau contest.Rujuk je kat blog dia,sure up to date punya pasal contest2 ni....hehehe"

64)http://zahirahsofiyyah.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole-ole-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana dikaulah yang bertanggungjawab membuka lembaran blogku sehingga dikenali dan mengenali ramai rakan-rakan blogger yang lain, melebarkan sayapku untuk menjelajahi dunia dan menjadi sumber inspirasiku untuk menyertai contest dan giveaway..." (29 patah perkataan)

65) http://gula2tuntung.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile because its 'B'baloi²' : Read blog & join contest. The most important is its absolutely FREE"

66) http://ejanblog.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-giveaway-ole2-from-uk.html

I follow Miles of Smile kerana  SUZIE SELALU MENANG CONTEST DAN GIVEAWAY DAN SEORANG IBU YANG SUCCESS DAN CEKAL MENUNTUT ILMU DIRANTAU ORANG WALAUPUN PUNYAI ANAK-ANAK YANG SEDANG MEMBESAR.

67)http://ummuabdullahdanhajar.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html


"I follow Miles of Smile kerana /because (can be in English or BM)
Menang contest tarikan utama,
Gigih mencuba murah rezekinya,
Blogger tegar bercontest itulah dia,
Tak lupa berkongsi pengalaman bertukar cerita,
Nun merentas benua diri berada,
Menggapai cita2 yang dicita

68) http://nosembilanbelas.blogspot.com/2010/07/miles-of-smile.html


aku ikut Miles of Smile kerana
1. cik puan miles singgah kat rumah aku
2. aku baru je pergi blog dia dan ada contest yang tarikh tutupnya hari ini...
3. aku terpikat dengan cute miut anak dia...

69) http://nisajijah.blogspot.com/2010/07/mama-zharfan-1st-ga-ole2-from-uk.html

"I follow Miles of Smile kerana..keramahan sapaan yang diberikan olehnya dalam menyimpul ikatan ukhuwah walaupun dikala kesibukan menuntut ilmu membuatkan rasa keterujaan untuk mendampingi dan mengikuti celoteh blognya, coretan dari rantau yang sering dinanti-nantikan....


10 comments:

Farra Dhelina said...

wahhhh *clap2 utk no.38 tuh..sies, terhibur baca..rasa mcm sy pon nak belenggang lenggok gak.hiks ;-)

eija_sweetmama said...

wah hebat2nya finalist..sengit btol rasanye..sronok baca slogan2 finalist sume..terhibur..yup btol..no.38 siap berewah2..kita baca pun rasa ewah2..hik2...

gud luck kpd sume..!

Suziey Ahmad said...

eh blm close lg kan..huhu xjoin lg nih...haish byk saingan..hehee

cikpia said...

yess!!! dah tersenarai..... he he....

AyuArjuna BiGoshh said...

banayk suzz....pening nak pilih ni...hebat2 belaka...selamat berusaha gigih memilih pemenang... :)

zahira said...

wah...ada yg tulis panjangnya! bukan slogan tak melebihi 30 patah perkataan ke?

amirah said...

wahh...byk2 yg masuk..sengit sunggh..bestnya dh byk menang contests...salam kenal.. : )

Unknown said...

best le bace slogan dia orang..
semua nye best2..
jgn pitam nak pilih pemenang dah le.
hehe..

Anonymous said...

menarik sungguh hadiah dia ^_^

tunoor73 said...

salam...akak baru jer join...terjah my blog yer

www.tunoor73.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails