Monday, 21 May 2012

Mee jawa not bad rasanya

..

ini adalah juadah terakhir yg me mkn masa cuti2 @Kuching..namanya mee jawa..rasanya mcm mee rebus+mee bandung sbb ada manis2 gitu ;)

ni nama restoran tu...somewhere OTW pegi airport kuching ni

 note : me tak pernah mkn mee jawa masa kat KL heheh

happy monday uolls!
 

9 comments:

Huda said...

mi jawa ni memang lebih kurang mi rebus je..

eima said...

aku pun tak penah mkn .....
ramai org kate sedap

ogyep yummy mellow said...

salam,

tengok pun mcam sedap aje... banyak pulak portionnya ya..

ummiarissa said...

wah sampai mee Jawa pun ada kat sana...kenapa tak cuba mee sarawak?dengar kata sedap juga..

Ezna said...

Mee Jawa ni femes kat Muar Johor!. Kat Sarawak femes ngan Mee Kolok!!!!

Balkis said...

rasanya restoren ni penah masuk jjcm kot..

Nana said...

tak pernah makan juga
saya klw mee makan mee kari ngan mee goreng je
lain2 xmakan hehe
pelik tekak ni

Chekgu Azrine said...

kurang suka mee jawa...

tiefazatie said...

mcm best je..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails