Tuesday, 18 December 2012

Kisah sedey baby sakit tenat | Jom menderma seikhlas hati

baby kecik, anak kwn my SIL kini sedang menderita sakit jantung berlubang...dan kos pembedahan mencecah RM38k...jom kita pakat2 derma...rasanya most of us (esp yg keje) mampu derma at least RM10 kan (if not more).. tak kisahlah berapa RM pun..seikhlas hati....me copy paste dari blog my SIL

kali ni dah 3 kali khaleesya dimasukkan ke ICU..khaleesya harus mendapatkan rawatan dan pembedahan dengan segera..skrg khaleesya dirawat di ICU HKL dan masih berharap utk transfer ke IJN secepat yg mungkin..tp entah kenapa..hingga hari ni belum ada panggilan lg utk transfer..ijn bgtau utk tunggu sehingga tahun depan..tp tak tau tarikh nya bila..(hmmm tahun dpn tu ada 12 bln) dah 2 bulan khaleesya kat HKL (HKL x bt prosedur pembedahan utk penyakit khaleesya)..

naaimi ada hantar sms bgtau khaleesya  menangis x henti2 sbb sakit, sayu hati mendengarnya..naaimi pn dah x sanggup tgk baby khaleesya kesakitan dan dia juga x sanggup menunggu pihak IJN. 


pembedahan dgn segra hanya dpt dilakukan di hospital swasta..dan kos utk pembedahan tentula byk kn..skrg ni cikwa dn kwn2 akn cuba membantu utk mengumpul dana si kecil ni..cikwa dah minta no.akaun naaimi utk masukkan sedikit sebanyak sumbangan tu nanti.harapan kami semoga khaleesya cpt mendapat rawatan dan cepat sembuh sepenuhnya..bantuan dan sokongan semua mmg diharapkan.kalau anda juga nk membantu..blh laa salurkan sumbangan tu nanti. blh share link entry ni...


sila klik fb si kecil ni ----->> khaleesya


ni maklumat mama papa khaleesya dan no akaun utk sumbangan anda


Nama Ibu

Siti Nuur Naa'imi Azmi


Papa

Mohd Khairul Abd Kadir


Nama Baby

Siti Nuur 'Aisy Khaleesya


Penyakit

Jantung Berlubang (Large PMVSD) + Pulmonary hypertension in failure


No Akaun   : 166010255904 (Maybank)

email : honey_naaimiey@yahoo.com



kuatkan semngatmu si kecil syg!






note : harap kwn2 bloggers dpt sebar2 kan yer...feel free to copy paste entry MZ ni yer...


5 comments:

kyoo reza said...

Singgah Bersiar-siar :)

KR.

nanakimie said...

baby khaleesya kuat ye sayang........semoga dipermudahkan segalanya....amin.....

Wan Amira said...

Allah.. sayu hati tengok si comel dengar wayar di sekeliling

Zee Suhaini said...

Insya'allah..semoga semua dipermudahkan oleh-NYA..izinkan saya share this thing ye...

AkmaFaizal said...

Semoga cepat sembuh..Insya Allah akan cuba bantu mana yg termampu.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails