Monday, 23 July 2012

Entry bergambar | @Gambang Waterpark

..

just nak tepek pic cuti2 Gambang ari tu...pic kat taman tema air..

 memang crowded lah sbb ari minggu ni..tapi 90% melayu--sbb area pantai timur kan :)

both pic atas and pic bwh adalah kwsn main air kanak2--me temankan my zharfan lah

lama gak kami main air kat sini..ada slide yg besh..me main sampai sakit2 bdn hehhe


ni ada air turun bila dh penuh terkumpul dlm bekas mcm tangki tu--kira splash lah



me & zharfan tunggu air tu splash

see--ada air atas kepala weolls...mr hubby capture guna dslr

yeahhh

mandi dgn jayanya :)

my kids sgt suka air...:) mommy suka gak air :)
 

9 comments:

mama tisya said...

mmg best kena muntah air dr mulut ikan itu..hehehe

Chekgu Azrine said...

WOW..semua gambar2 nampak mengujakan.. bestnya MZ!!

Eyriqazz said...

Nampak meriah..wifey dah beberapa kali ajak pi gambang ni..hik3,belum berkesempatan lagi

Eliss Mie said...

kalau panas2 berendam dlm air syok jugak :)

Kak yon said...

akk pun dah pergi mei lepas.memang best bawa anak2 bercuti kesana..

Nana said...

menarik la tempat ni
dah lama tingin nak g

Nur-nba said...

seronoknya.. Kalau tak basah kuyup, memang tak sah.

Ezna said...

nampak best :-)

nadia said...

wahhhhhhhhhh~
terus teruja nak pg jugak lepas tgk gambar2 MZ. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails