Friday, 25 January 2013

Belum pernah makan SUBWAY seumur hidup

dh lama nak try mkn subway tp selalu tak jd...biasanya me tak jd nak beli/mkn sbb me rasa mcm mahal ajer (padahal mkn fastfood yg lain pun mahal)...so last few days, me gagahkan diri masuk gak subway..ni kat selayang mall...then me beratur...panjanglah plak queunya...then time menunggu turn me...me tercari2 logo halal...mcm tak nampak pun apa2 logo halal...

ni subway selayang mall

sudahnya me kuar balik dari subway tu...emmm rasa mcm ragu2 plak sbb tak nampak apa2 pengesahan halal...sbb fastfood yg lain (kfc, nandos etc memang ada logo halal)...

so sampai ke hari ini, me masih belum pernah merasa subway ni...


8 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

cr belum pernah masuk...

Zee Suhaini said...

sama..teringin nak try tapi tak nampak logo halal pun..

Ms and Mr Red Ribbon said...

same laaa blm pernah try :)

Hanida Moss said...

Sedap kak subway.. insyaallah halal :)

Wan Amira said...

suzz, boleh refer ke sini .. http://www.halal.gov.my/v3/index.php/ms/direktori-halal-malaysia/126-direktori-halal-malaysia subway is there

Ezna said...

halal tapi takde logo halal buat me lagi confuse...

My Love said...

salam..

bagi Ustaz Love, subway adalah fastfood yg paling sihat.. memang agak mahal, tapi berbaloi2 ;)

-atiQah- said...

kat msia xpernah makan. sebab kat hometown takde subway. tapi kat UK selalu makan. hehe. sedap dan menyihatkan berbanding fastfood lain. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails