Monday, 7 January 2013

Mengidam bihun tomyam

tak tau nak cari kat mana tomyam yg sedap...so end up mkn bihun tomyam kat foodcourt giant bt caves...rasa so-so ajer ni..



kat mana yer tomyam kat kaw2 punya...entah kenapa mode mengidam :p :p me biasa gak mkn bihun tomyam kat restoran johny's.. :)

11 comments:

Sidratul Muntaha said...

selalunya kat kedai yg pure siam la ade jual la kot?!
mcm kat kg nakhoda ni ade satu
jabina nama dia..
mmg masakan thai and kelantan dia totally original
smpai laki orang yg mmg suke masakan pantai timur pun layan mkn kat situ sesekali

aimi said...

Kalo nak dekat n murah, restoran niara pun best tomyam dia. Xpun secret recipe. Kalo nk bhn best n tpt selesa kt serai, empire gallery. Byk lg tpt sedap hehe sbb tomyam kan fav sy :) haish, stress plk cite bab mkn time pantang hehe

Diamilikku said...

Kat Padang Besar Perlis sedap..meh sini meh.. :)

Nafisa81 said...

selalu jumpa bihum tomyam yg keras cam dawai bihunnyer..nape tahh..

Fiza Rahman said...

Saya suka makan bihun tom yam kat Q-thai,cyberjaya nih. Memang sedap. Kalo tak silap kat ampang waterfront ada branch nya.

mama_umar_maryam said...

btol mz, cube try Q thai tu :)

Chekgu Azrine said...

Banyak tempat sdp MZ..kat the mall area foodcourt dia mmg mabeles..dulu masa preggy mmg xsah tak makan situ..hehehe

CeqGu said...

pregnant ke?^_^

Nana said...

kedai siam mmg sedap la mz
klw nak sedap kan ada satu kedai makan kat area maybank sri gombak restoran nuri nama dia terbaik lah mehun tomyam dia

Ezna said...

x semua tomyam sedap kalau kat kedai...

AkuBiomed said...

Aduhai Tomyam bihun. Mana hendak cari nih?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails