Thursday, 3 January 2013

Not yet shoe-holic

tp me suka beli kasut...kira shoe lover gitu ;)

and tiap kali kemas almari kasut, memang kena dispose/buang kasut2 yg me jrg2 pakai or kategory lama..kalau tak memang tak muat dh nak sumbat dlm almari ni...

me suka beli yg mcm2 kaler sbb nak match dgn baju yg mcm2 kaler..rasanya kebykan perempuan ada byk kasut kan...rasanya me ada lebih sedozen kasut pd satu2 masa...





sembat gak merembat kat Sogo..beli yg murah ajer...




cari yg biru, tp tak jumpa design yg berkenan so beli yg itam ajerlah..

uolls suka beli kasut yg kalerful/mcm2 kaler ker...boleh geng dgn MZ ;)

6 comments:

Chekgu Azrine said...

Saya pun hantu kasut..pntg nmpk la..haha

AyuArjuna BiGoshh said...

ya allah banyaknya kasut uuuuuuuuuuuuu

kakchik@ella said...

Kc suka beli kasut. Kita geng!!

Eliss Mie said...

saya tak pakai kasut. selipar pun kalau dh ada sepasang lenjan yg tu sampai lebam :p keh keh keh

Ezna said...

erkkk banyaknya kasut :-)

Fauzan Suhairi said...

mak aihhh. banyak nya kasuttt. macam retis pulak. hehee.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails