Sunday, 8 April 2012

Childhood moments

zmn dulu2 of course tak sama dgn zaman sekarang....me membesar kat kampung...main masak2, main teng2, main pondok2, kalau jumpa upih,main tarik upih, byk lg permainan lain tapi mcm dh ingat2 lupa...

but my kids...main kat tempat2 gini ajer lah...

kena guna duit utk main2 kat sini...ni antara tempat kegemaran my kids..kat AEON wangsa maju, kdg2 pegi gak AEON AU2

ariff sgt suka main tembak2 itik


note : uolls masa kecik2 suka main apa yer...

6 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kesian ank2 kitakan?

Ezna said...

main galah panjang, main batu seremban, main getah.....tpi sume ni kat sekolah la...

tiefazatie said...

alolo..comel je nie..=)

Cikrosecute said...

budak-budaklah seronok...

transformed housewife said...

skrg budak2 main tempat berbayar. kita dulu main kat semak2 je.

Unknown said...

budak2 ni mmg suke sangat la kalo bawak mai kat tempat2 gini kan? same laa..Rifqy pon same

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails