Friday, 20 April 2012

sekali sekala tukar menu breakfast | laksam

biasanya me breakfast mkn bihun goreng...or kdg2 nasi lemak...
kat cafe UIA ada gak jual laksam, wpun bukan org kelate yg jual/buat (org indon yg jual ni), tapi bila dtg mood teringin nak mkn, me beli ajer..

laksam ni sepinggan/semangkuk harga RM3..
kalau kat kelate, biasanya me beli kat pasar peringat, harga RM1 ajer sebungkus...dh lama me tak balik kg...

selamat hari jumaat yg penuh barakh utk uolls!

uolls pernah/suka mkn laksam ker...


6 comments:

Huda said...

sedapnya laksam nii

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

suzz.. lapar..
ekeke..mcm mintak mak makanan je haha

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

pagi kita selalu sarapan roti je, kalo makan nasi lemak nanti ngantuk, tapi kalo makan laksam pun ok gak kan

Ummi Dania Yasmine said...

me tak suka plak laksam ni. laksa sukalah. :-)

SyUhAdA said...

besnye..pg2 dah mkn laksam..hehe..

Chekgu Azrine said...

my favourite ni MZ.. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails