Tuesday, 3 April 2012

greatest gift | nikmat yang hanya dipinjamkan

dh pernah baca, tapi still rasa sedey bila me re-read this story...



having a mom is one of greatest gift in our life, nikmat yg tiada nilainya.....kerana doa seoang  ibu akan sentiasa mengiringi kehidupan anaknya..

note : i miss my mom...bertuahnya sesiapa yg dpt jumpa their moms everyday...

10 comments:

Nana said...

saya mmg duduk dekat dengan mak & tiap2 hari jumpe mak :)

Pusat Bahasa Pelangi said...

alahai..mak baru balik kelate hari ahad lepas...tapi semalam mak yang telefon me dulu...memang indah saat2 bersama mak..banyak ilmu dan nasihat dikongsi bersama...tak jemu2 bagi nasihat walaupun kita dan ada 2 anak kan...

p/s: Terbayangkan esok2 kita tua, cam mana lah nasib kita?? Moga2 anak2 kita harini lakukan yang lebih baik dari kita buat utk mak kita..insyallah

Chubby Hanna said...

Sedey.. rindu arwah mak.. :(

Cik Rose Cute said...

Rindu jugak dekat arwah mak huhuhu

mama tisya said...

kalo ckp psl ibu sure sebak...ye doa ibu utk anak insya allah selalu berkat

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

suzz.. ila jumpa mak seminggu sekali atau 2 week sekali bila kita kawin tanggungjawab kadang2 mmebataskan padahal umah dekat je suzz... ila paham apa suzz rasa.. sebab tue ila selalu tepon mak.. suzz lagilah nak balik kelantan tue mesti sebulan or 2 bulan sekali kan?/

azura samsuddin said...

kisah benar ni pernah dijadikan drama cerekarama oleh jinggo, lakonan sheila rusly (jd mak) tme tu pun zura dah menangis, mmg tersntuh sgt apatah lg membaca entry ni lagilah bergenang air mata zura ...

sungguh rindu kat mak :(

transformed housewife said...

lg sedih utk org yg masih ada ibu tapi derhaka mcm dlm cerita tadi tu. mcm org2 yg dah kehilangan ibu ni (mcm sy dan ramai lg), tiap2 hari rasa rindu sgt.

Ummi Dania Yasmine said...

i miss my mom so badly :-( :-( :-(

tiefazatie said...

erm..i miss my mum too..sob2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails