Tuesday 17 April 2012

so sweet | Lisa, Yusri jadi cikgu

my fav couple heheheh me suka betul tgk yusry-lisa ni :)

credit BH

Lisa, Yusri jadi cikgu

PELAKON, Yusry dan isteri, Lisa hadir pada program 'Teach For Malaysian Week' di SMK Pandamaran Jaya, Pelabuhan Klang, semalam.
PELAKON, Yusry dan isteri, Lisa hadir pada program 'Teach For Malaysian Week' di SMK Pandamaran Jaya, Pelabuhan Klang, semalam.
 
KLANG: Semalam sukar dilupakan murid dan guru Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Pendamaran Jaya di sini apabila selebriti terkenal tanah air, Yusri KRU serta isterinya, Lisa Surihani yang juga pelakon, menyumbang bakti menjadi guru sukarela dalam program Teach For Malaysia (TFM) di sekolah mereka.

Lisa yang berkelulusan undang-undang Universiti Aberystwyth, United Kingdom mengajar Geografi tingkatan satu, manakala Yusri yang juga pengarah dan komposer mengajar Bahasa Inggeris di kelas berlainan. Mereka mengajar selama satu jam, dibantu seorang felo Yayasan TFM. 


Pasangan yang diijabkabulkan pada 23 Februari lalu itu hadir kira-kira jam 3.30 petang, disambut dengan sorakan lebih 400 pelajar serta guru sekolah berkenaan.
note : adik me ada pengalaman jd guru sandaran...me tak pernah jd cikgu...anyway jd lecturer pun lebih kurang ajer mcm jd cikgu, cuma ajar budak2 besar heheheh

4 comments:

Sheherazade said...

sweet indeed :)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah sangat sweet k....pasangan merpati dua sejoli...

tiefazatie said...

wah..sgt comel!

Ezna Khalili said...

Me ada pengalaman jadi cikgu ganti sekolah rendah kg tunku PJ. Sampai leh geng dengan anak murid walhal ganti sebulan je pun :-)

I ajar subject Maths dan Bahasa Inggeris...hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails