Wednesday 4 April 2012

Jom tulis surat cinta | Resorts World Genting, Kosmo! anjur peraduan Warkah Buat Ibu

me amik dari SINI

Resorts World Genting, Kosmo! anjur peraduan Warkah Buat Ibu


HADIAH UNTUK PEMBACA... Katherine Chew (lima dari kanan) menyerahkan poster peraduan Warkah Buat Ibu kepada Pengarang Kosmo!, Baharom Mahusin di pejabat Kosmo! di Kuala Lumpur semalam.


KUALA LUMPUR – Sempena sambutan Hari Ibu pada 13 Mei depan, Resorts World Genting dengan kerjasama akhbar Kosmo! menganjurkan peraduan Warkah Buat Ibu bermula 6 hingga 30 April ini.

Naib Presiden Perhubungan Awam dan Komunikasi Resorts World Genting, Katherine Chew berkata, orang ramai yang ingin menyertai pertandingan itu perlu klik butang Like pada akaun Facebook Awana Hotels & Resorts dan Kosmo Online bagi melayakkan diri sebagai peserta.

“Peserta peraduan itu kemudian perlu menghasilkan sepucuk surat tidak melebihi 200 patah perkataan berdasarkan pengalaman mereka bersama ibu masing-masing.

“Surat itu pula perlu ditulis berdasarkan mana-mana enam tema yang telah ditetapkan sepanjang tempoh peraduan itu sebelum die-melkan kepada publicrelations@rwgenting.com,” katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

note : jom join beramai2 :) :)

8 comments:

me suya said...

InsyaAllah kalau dirajinkan diri. hehehe

AyuArjuna BiGoshh said...

yokkkkkkkkkkkkkkkk

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

boleh difikirkan nie

Cutemama1702 said...

mcm nk join tp x de idea lah pulak... best jenguk2 bolg akak.... kt beru nk bljr bercontest2 nih... kalo yg nk kene buat slogan lg la parah... kt x tau nk buat slogan hehe'

Misz-ella said...

mama Zharfan kalau masuk mesti menang ni. hehehe.

aimi said...

First time hati terdetik nak menulis utk contest...huhu.semoga ada masa tluang :) cm menarik.gudluck kak

Unknown said...

klau rjin, leh join nie..

tiefazatie said...

wah..mcm best je nie..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails