Friday, 16 December 2011

Saya terpesona | Malaysia in miniature

destinasi kedua yg weolls terjah masa cuti2 melaka ialah taman buaya--sbb utama--loaksinya bersebelahan dgn taman botanikal ajer..me reluctant actually nak pegi sini sbb me tak berapa gemor menengok buaya :p

nak masuk kena byr tix..dewasa RM8, kanak2 RM5 so total RM21, ariff FOC

tak kenal maka tak cinta....rupa2nya ada tmn yg menarik dlm taman buaya ni..


yesza...Malaysia in miniature!!!!!!! siyes me terpesona :) memang cantik utk PS ;)


jom layan pics ;)--ada byk bangunan2 trademark malaysia--afamosa, penang bridge, klcc, sepang, masjid negara, tugu negara, etc



mr hubby kata tak pyh pegi a famosa yg betul2 dh heheheh lgpun setiap kali dtg melaka kami pegi situ...dh boring gak lah hahahahha




perhatikan pic kat bwh...MZ telah memakai topi (wpun hari tu mendung sepanjang hari hahahah)---bejaya di beli di stall dpn taman buaya--harga RM10 ajer hehehhe
klcc as background nampak mcm real kan ;)

ni my fav pic ni ;) fav pose gak :p byk pic me &aroff pose aksi gini esp masa kat Notts :p


note : pics lain sekitar tmn buaya nak kena letak dlm entry lain :p byk sgt jd muak plak :p

13 comments:

mizzura said...

uish..katne ni?

Nana said...

alamak comeinye
tak pernah g sini

Huda said...

eh..serius baru tau ada ni semua kat taman buaya..boleh terjah ni minggu depan..

Salina@IbuAqil said...

Cantek kan MZ.. Kagum rasanya dgn binaan2 tu semua.. ;) Comel lak tu sbb kecik2 jerk..

Ijah EmoTemo said...

wah bestnya!! :P tak pernah tahu pun sblm ni hehehe

Em's Family said...

i dunno this place ade kat melaka :D menarik!!!

cikpia said...

ala..... selalu pi mini malaysia ja kalau pi melaka. tatau lak ada miniature malaysia kat taman boya tu!!!!

Alin Marlini said...

Anak2 Alin dah penah masuk..mama dorang je belum

♥ Elin ♥ said...

kalau pergi malam lagi cantikkk!!! sebb effect lampu2 tuh...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ish comelnya mini malaysia tu :) topi tu pun lawa, mcm topi anak dara me :)

Chekgu Azrine said...

ni yg buat hati melonjak2 nak pegi Melaka nih.. haishhh

CIK NANA said...

MZ, waktu Nana pegi dulu tempat nie baru nak buat. Skang dh siap ek?? Comel... ;)

And topi MZ super cute! Pinky lagi!! Love it!

Ummi Dania Yasmine said...

macam sama je suzz topi u pakai tu...hehehe tapi i beli kat dataran pahlawan depan menara taming sari.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails