Thursday, 7 July 2011

ada apa dengan BERSIH

LOL = lots of laughs :)



note : tak besh sbb byk sekatan jln raya..

14 comments:

Ijah EmoTemo said...

hahahah , lawak :P

itu laa byk betul roadblock sjk mlm ni smpi sabtu ni. adess.

transformed housewife said...

LOL too. kalau KUNING tu mmg tak BERSIH. hehehe

tiefazatie said...

haha..ye juga kan..haha..owh..ifa sgt tidak suka dorg nie..sj je nk musnahkan negara ok..punya otak samseng nk rampas kuasa

hanani said...

hehehe,lawaak je kartun tu. Banyak nau sekatan jalan. kalo kat senawang seremban ni..banyak aje. highway LEKAS tu apa lagi. Pagi2 buta dah buat sekatan. 24 7 kot diorg ni tugas.. :)

Jom baca ni :Fesyen Jumpsuit : Cantik bergaya bila kena caranya..

Mama Zharfan said...

@Ijah Emo Temo : :) me rasa sgt lawak kartun tu :)

@transformed housewife : LOL kan :)

@ifa : emmm..mcm2 hal kan...

@hanani : yep, kat KL lagi ler byk sekatan..

Afiq Din said...

haish... ape la nk jdi... komen lebih2 kang masuk ISA plak

Mama Zharfan said...

@Afiq Din : emmm tak leh nak komen ..

Ibu Aqmar said...

Salam, bagi saye jangan kotorkan fikiran tuh... Moga2 BERSIH semuanya..nape nak sekat2..biorlah derang BERSIH kan MALAYSIA ni...nak buat amal pun salah ke? hehehe

tiefazatie said...

mmg..nk ckp lebih pun xleh..tp xsuka la main kuar2 kat jln raya nie..bahayakan org lain..hee

deqlis said...

otak kUNINg pun BAHAYA..!! hehehe...

Hani Shaklee said...

kartun tu perli baik punyer kes bersih nie kan..hehe.. kalau perhimpunan bersih untuk kutip sampah satu malaysia or paling2 tidak pun satu KL ke..berbaloi gak kalau nak berhimpun pun.. lau takat berhimpun sesaja nak abeskan masa..baik takyah.,,,tengok TV kat rumah lagi best..layan astro ke..hehe..

daydeck86 said...

Salam
Jom Joint GA fridge Magnet dari saya
http://www.daydeck86.com/2011/06/giveaway-fridge-magnet.html

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmg buhsan.. kalau ila lewat g opis selamba je nak tulis "roadblock BERSIH!"

Anonymous said...

menyusahkan org
sana sini roadblok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails