Monday, 4 July 2011

Bila MZ bergossip2 di Disney event

see...

MZ & nana & juelee

see...ni pic mr hubby candid--agak2 kami tgk sibuk buat ap tu ;)

sempat gak me sembang2 dgn Nana--psl cuaca panas, bla bla bla mcm2 lagi hehhehe

ni kali kedua me jumpa Nana, and kali pertama me jumpa juelee :)

besh gak bila dpt jumpa blogger frens time attend event2 gini :)

tq sbb sudi baca :)


15 comments:

Unknown said...

Best dpt kumpul ramai2. Dan best bila bercerita, kongsi info...

belog|amiyo said...

Disney event? mana Mickey Mouse nya? :D

akiratoriza said...

seronok tgk sebab dapat jumpa dgn kawan alam maya..

p/s : jemput join GA saya.. tq

Anonymous said...

heheh inner basah tu xtahan
bukti nak tunjuk betapa panasnye aritu kan hehehe
tq mz ehem2 haha

Gieyana said...

wahhh bestnyer joint event camni..nk pegi gak tp x tau camna..kekeke..

rsnya me pon pernah jumpa Julee kot ms Nana turun Penang ritu..:)

Oyis said...

tgh panas sgt2 eh msia k suzie? huhuhu

Ya ALya said...

best memang best..

Ammar said...

Cantik gambar tu

hanani said...

seronoknya nampak..gosip2 gitu.. :)

Jom baca ni :Gaya Wirawati Datuk Siti Nurhaliza dalam askar wataniah..

deqlis said...

sronok dpt jumpa ramai2x...

esok deqlis kali pertama nk jumpa julee pulak...:-) julee..jumpa di sana di sana di sana ya...hihi..

Affieza said...

Cantik gmbr bertiga tu..sama2 bershawl...hehe..

juelee said...

saya tak bt lagi entry pas br dr event terus gerak ke penang..
semalam bru bk kl, ni masuk opis japg nak gi emlaka lak oliday..
minggu depan la kot..

best jumpe MZ.. peramah.. hehehhe

tiefazatie said...

wah..bestnya...

Ibu Emir said...

cantik gambar ur hubby amik.. bile tengok anak nana dengan asyraf muke lebih kurang pulak

Ibu Emir said...

did i say ashraf, ariff la hehehehe :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails