Sunday, 29 January 2012

I love Hershey's | shopping2 @Guardian KLCC

me bukan choc lover--tp ada few chocs yg me mkn sikit2...
this is one of the few :)


me suka sbb chocnya kecik2 and white choc ni..ada cookies bits dlm choc ni

choc ni FOC sbb ni antara brg2 yg me redeem guna voucher (me menang contest Unilever ari tu) kat Guardian KLCC..

selain choc, me amik lipliner, lip brush, Huggies Ultra for my boy, Kordel vitamin, Scotts Emulsion, and chocs lagi 2 jenis...so abis setel RM100 :p



tq sbb sudi singgah!

10 comments:

Cik Sibuk said...

dedulu suka makan herseys..tapi pstu ada dapat email lawak..gambar katun camne dorang buat choc herseys..terus ai teiba tak suka dah..tah hape2..hehehhe

congrats memang..best betul dapat voucher sampai RM100..

Errah said...

i love herseys too..dapnya..lama tak mkn

Chekgu Azrine said...

Best klu selalu dpt shopink 'free' kan MZ..hehe

blog-tips-kurus said...

sis, coklat tu ade HALAL tak?
*lucky sokmo!! :)

me suya said...

suya pun tak suka choc..tp boleh terima dek tekak kalau choc Daim.. sebab tak byk choc sgt~

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

morning mz!!! wah best shoping guna voucer..hari ne ila nak masak nasi dagang pestime buat..berdebar2!! ekeke

SyUhAdA said...

suka choc tu jgk..sedappp..

Em's Family said...

gambar Ariff comel!! --sorry keluar topik hehe

mama rifQy said...

mula2 pelik gak tengok tetibe ade gambar ariff! ingatkan gambo arif yang cekelat.upenye kat lappy!!comel!!

Ms and Mr Red Ribbon said...

BEST DAPAT BAUCER SHOPPING :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails