Wednesday, 4 January 2012

Juadah panas di puncak bukit

weolls sgt suka mkn ni..

goreng pisang--mr hubby siap beli cekodok durian gak tu ;)

laksa penang and teh tarik

nilah stallnya..


 stall ni lokasinya kat jln kuar /utk turun dari Frasers Hills..

sedap mkn benda2 panas sbb angin yg bertiup sgt sejuk (cuaca tak sejuk pun, cuma nyaman ajer ;) )


11 comments:

Cahaya said...

ehh..hari tu pergi tak nampk lak kedai ni?mungkin masa sampai tu dah magrib kot..kedai cenderamata pun tutup bila magrib ek..ada satu je yg bukak..dekat hotel apa tah namanya..masa sy dtg tu sejuk gak..air macam air batu je rasa..hehe..sejuk..

Nana said...

wah ada ek cekodok durian hehe 1st time dgr

Chekgu Azrine said...

wah.. sedapnya.. kalau sejuk sure lapar je kan..

cikpia said...

ala, bila nak pi frasers hill ni........???

Em's Family said...

hari tu mase kiterang pergi ade satu kedai je yang bukak.. kedai u makan ni la.. punye lah ramai orang mase tu

♥MAMASYAZA♥ said...

saya tak penah sampai lagik kat frasers hill ni. kena masuk dlm plan bercuti hujung thn ni

SyUhAdA said...

dah lama xmkn laksa nie..

blog-tips-kurus said...

n3 ni m'buatkan keinginan saye semakin memuncak utk ke sane. arrgghhh!!! :(

kakchik@ella said...

lama sungguh KC tak ke Frasers Hill ni.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita tak pernah pi la suzz, teringin nak pi tapi tak tau biler...dekat je kan

Lin Azlina said...

bestnya laks atu...g faser hill...syoknya...tak penah lagi sampai sana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails