Sunday, 15 January 2012

Saya hanya ada kenangan | dan saya sangat bersyukur

hampir setiap ceruk umah me ada byk gambar dan frame gambar, kat atas meja, almari, kat dinding...termasuk lah kat fridge...






kalau rindu, me suka layang perasaan sorang2..menatap souvenir2...mr hubby kata, mcm cepat jer, dah hampir setahun bumi Notts yg indah kami tinggalkan..




note : entry melayan perasaan ajer ni..
syukur atas segala nikmatNya...look fwd to have more happiness this year and many more years to come..amiin

3 comments:

Cik Sibuk said...

salam,

zaman sekarang bila dah pakai digital saya dah takde print2 gambar lagi. rugi pulak rasanya esp bila tengok u punya frame2 gambar. cantik eh kalau susun kat rumah..

Lin Azlina said...

kenangan abadi...yg semakin jauh dari hari ke hari

Chekgu Azrine said...

belum lagi ada koleksi2 camni.. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails