Wednesday, 21 March 2012

1 sms = harga sebuah kereta | rezeki dari langit

teruja sungguh bila baca citer2 mcm ni...me amik kat SINI

Hantar 1 SMS menang Savvy

BUKIT JALIL: “Mula-mula saya tak percaya apabila diberitahu memenangi sebuah Proton Savvy melalui pertandingan SMS Proton ini namun selepas dihantar e-mel sebagai bukti pengesahan, baru saya percaya,” kata Mohd Nazib Ithnin, 34.
Dia antara tiga pemenang utama Pertandingan SMS dan Menang ‘Proton Power Of 1’ yang melayakkan mereka memenangi Proton Savvy setiap seorang selain beberapa hadiah sampingan lain bernilai lebihRM7,000.

Ekspo itu diadakan selama lima hari bermula Rabu lalu itu mendapat sambutan menggalakkan apabila dianggarkan lebih 50, 000 pengunjung membanjiri tapak program di tempat letak kereta A, Stadium Bukit Jalil, di sini.

Mohd Nazib berkata, dia tidak menyangka penyertaannya kali pertama dalam pertandingan seumpama itu membolehkannya membawa pulang hadiah bernilai lebih RM35,000, malah lebih mengujakan apabila panggilan maklum balas itu diterimanya pada hari yang sama.

“Saya datang mengunjungi ekspo ini pada Khamis lalu dan tidak tahu apa-apa mengenai pertandingan ini namun selepas seorang kakitangan memberikan risalah pertandingan, saya terus mencuba nasib menghantar SMS terbabit.


“Rasa macam mustahil. Siapa yang akan percaya sekiranya diberitahu anda memenangi kereta dengan hanya menghantar satu SMS, namun sama ada percaya atau tidak, itulah hakikatnya,” katany
a.

moga kita semua sentiasa dimurahkan rezeki..amiin Ya Rabbal Alamiin...

13 comments:

SyUhAdA said...

rezeki..rezeki..

tiefazatie said...

murah rezeki die kan sis..=)

Myvitrd said...

Tuah ayam nampak dikaki.. tuash manusia tiada siapa yang tahu.. moga kita semua terus di murahkan rezeki

blog-tips-kurus said...

saye selalu berangan nak menang camni. hehe!

blog-tips-kurus said...

selalu berangan nak menang camni.. :-)

Mama Adam said...

bestnya!!!! dah rezeki dia...

Lin Azlina said...

REZEKI...SEMOGA SAYA PUN BAKAL MENDAPAT BERITA YANG MENGUJAKAN SEBEGITU..AMIN YA RABBAL ALAMIN

Em's Family said...

memang rezeki yang teramat2

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Bertuah sungguh dia
btol tu semoga kita semua dimurahkn rezeki..amin amin ya rabbal alamin.

transformed housewife said...

rezeki yg tak disangka2 tu.

Nana said...

ni la namanye rezeki kan

Ummi Dania Yasmine said...

Wahhhh...siapa sangka rezki tuhan nak bagi? Ya allah...happy for him...Tahniah...

kayyana said...

akak dah bc majalah wanita bulan mac? ada citer pasal comper... giler bertuah die.. rumah yg die bina pun hasil dr hadiah hadiah yg die menang.. bestnye jg mcmtu kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails