Saturday, 17 March 2012

Terukir Di Bintang

me tak pernah minat lagu2 Yuna sebelum ni...tapi lps dgr berkali2 lagu terbaru Yuna masa program Lisa-Yusry kat Astro, me dh terjatuh chenta dgn Terukir Di Bintang---lagu ni ala2 klasik gitu...and bila tgk video clip kat you tube...wah, sungguh cun!! perfecto!!



7 comments:

mama tisya said...

sama la..kita pn tk brp suka lagu yuna..tp suka lagu ni time tgk majlis nikah lisa & yusry

DaiADellas said...

Saya pn sama kak.. xpenah minat yuna tp lagu ni sgt easy listening.. syok terbuai2 dgr muziknya...

juelee said...

saya pun suka sgt lagu ni.. sbb klasik je music die.. dah jadik ringtone pun...

mama_umar_maryam said...

same here..suke dgn lagu baru yuna nih..ala2 english classic campor dgn pramlee.hehehe

tiefazatie said...

mmg best lagu nie sis..hee

Em's Family said...

i pun suke lagu ni.. best kan

azura samsuddin said...

lagu yuna kalo sis dgr betul2 mmg unik, sbb keunikannya lah lagu tu best n sedap d dgr ... zura mmg minat lagu2 yuna termasuk lagu ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails