Tuesday, 29 November 2011

Dan kami ke sini lagi

destinasi wajib setiap kali balik kg


bukan nak mandi laut or main pasir--angin sgt kencang and ombak besar bergulung2...
sajer nak lepak2...

lepak2 jap jer, sbb beberapa ketika kemudian, hujan pun turun :)

sempat gak mkn sate ikan and 'collek' buah :)

what's ur fav beach?

note : kat KL mcm tak de pantai yg dekat2 dgn area gombak...


11 comments:

mama tisya said...

tk pernah sempat p pantai kalo blk klate

cikpia said...

i lost my friend kat pantai irama. dia lemas hari raya haji keempat. we were in form 4 waktu tu, 1998.

cik sue said...

Bestnyerrrrr....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

dah berkurun tak pg pantai..eeeeeeeeeeeeeee..geram..geram..

CaDLyNN said...

comel je zharfan n lil ariff..

Chekgu Azrine said...

suka pantai tp jarang pegi.. kalau plh dekat rasanya morib kot.. takpun PD

kayyana said...

ariff dan zharfan sgt seronok ye kak.. hehehe

Cute MuM said...

pernah pergi sini sekali jer masa kat matrik dulu.. kalo PCB tue selalu sangat.. jalan kaki jer.. mandi pon tak sebab ombak kuat..

Nana said...

klw kt kl pantai yg dekat ngan gombak pantai buatan kat sunway lagoon heheh..dah lama gile tak g pcb ni

Zuraida Rahim said...

everytime balik kelantan sure singgah sini bawak anak2 mandi manda... Baru2 ni balik x dapat mandi sbb ombak besar ngan hujan lebat...

nik rosmawati said...

rindunya dekat pantai irama.balik kelantan nnt mesti pegi jln2 sini :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails