Sunday, 27 November 2011

Saya suka kanggaroo


ni adalah brooch kanggaroo yg me sgt suka pakai--ni adik me beli masa dia study kat adelaide

what's ur fav brooch?

entry pendek di hari minggu

salam maal hijrah utk semua readers and visitors blog kecik MZ :)


8 comments:

mama tisya said...

wah cute la brooch kangaroo

salam maal hijrah

Mama Adam said...

Sweet kanggaroo tu. saya suka yg bunga2-- ada la satu tu. bukan pasal dia cantik--memangla cantik, tapi pasal itu hadiah dari adik. Sentimental value

al-lavendari said...

saya tak ada fav brooch ! hehe

Em's Family said...

i tk de fave brooch.. pakai yang mane sempat :) im very simple in brooch :)

Affieza said...

Salam Maal Hijrah kak...

nikamir said...

gulp! kt mana nk cari brooch mcm ni?? mcm menarik je... Kami Cool

mama rifQy said...

Chanteq!!!! Salam Maal hijrah!!

mama_umar_maryam said...

sgt kiut! ade gmbr dgn kangaroo kt sydney dulu,mmg sgt2 syg gambar tu wpon cume pki kamera filem je ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails