Tuesday, 22 November 2011

siyes...kami suka taman

ni taman yg kedua kami singgah pada hari ahad lps..masih kat putrajaya...kalau tak silap me, nama taman ni ialah putra perdana--sebelah shangri la hotel


tak ramai org pun...hijau...damai...


bunga pink yg cantik...

ada playground--my zharfan excited panjat2..

lil ariff demam, so dia dok dlm stroller ajer pada mulanya...sbb lemah kurang bermaya gitu...

me suka tgk pemandangan hijau...redup, serene...tenang



what's ur fav taman?

note : taman yg jauh juga kami rindui--nun jauh di negara org ngeh ngeh ngeh

9 comments:

Nana said...

cantik ni klw wat ps hehe saya suka port taman2 ni suke latar hijau

Ummi Dania Yasmine said...

cantik sangat kalau banyak hijau hijau ni. Me suka Taman Bukit Jalil dan Taman Lembah Kiara kat Taman Tun KL

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..paham.. tempat jatuh lagi dikenang inikan pulak tempat amik phd hehe

mama rifQy said...

mmg chanteq sungguh ni kalo berps..heehheee..kite suke g tempat2 yang ade playground..

mama_umar_maryam said...

mmg xlwnle tmn kt sini dgn kt sane tu ;)..zt pon slalu berangan nk g tmn kt sane ;)

Cik Bambam said...

taman tasik seri gombak xnk prgi shoot kak? kan dkt jek ngan umah akak..hehehe

DeQWa said...

tak pg taman botani ke??best gak...tuk tenangkan fikiran....putrajaya nie byk taman....rajin ngan x jer nak pg...hehe

Oyis said...

rumah saya dkt je ngan putrajaya, tp x pernah plak tersinggah sini. nnt ada rezeki bole la singgah

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jarang pergi lepak kat taman tapi hubby suka beach. kalo balik trg, memang selalu pegi beach even duk ajer dlm kereta :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails