Monday, 26 September 2011

buah yg cinonet tapi sedap

ni antara buah2 (selain bunga2) yg ada kat tmn tepi umah kat kg--semua hasil tgn my mom yg sejuk, tanam apa pun semua hidup subur



agak2 buah apa ni...pic blur sbb snap guna digicam ajer ni--tak kuasa me nak usung2 DSLR bawak balik kg :)

esok me bagi jwpn :)


20 comments:

me suya said...

buah muting.. hehehe am i rite?
MZ balik kelate eyh.. seronoknya~

kakchik@ella said...

Buah apa tu Suzie? tak clear la darling. Hihi

AyuArjuna BiGoshh said...

manggis heheheh

*susayangzaki * said...

aaaaaaaaaaa....tau...nie buah kemunting... dulu masa kecik2 duk tganu paah suka makan buah nie...kat tmpt lain memang tak penah jumpa ag..kat tganu jaa...sedapnya... nakkkkkkkkkkkkkkkk.....

myamyza said...

buah kemunting, masa kecik makan buah ni sedapnye. manis2 kelat

kemma said...

sis..buah jambu mawar..hehe..xtau le..rse2 cam pnh makan mse kecik2 dlu:)

Gieyana said...

buah kamunting kan? ko agak2 jer la psl kedah pnggil buah nie kamunting..rs mcm nm tempat la plak kan..ekeke

DaiADellas said...

mcm penah nampak tp xingat nama la...

Miza Yusof said...

macam buah jambu mawar je tapi buah jambu mawar kaler putih susu. hehe

-atiQah- said...

emm..buah manggis?

Adyshariz said...

mcm buah jambu jer..hehe

mama rifQy said...

Macam buah kemunting je MZ!!

aisyah said...

smlm kenalan...
tengah pikir jugak ni buah ape...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tak tau..mcm manggis tapi bukan..mmmmm

eisyaawie said...

buahy muting.....yg itam tue masok doh laa... sedapnya...biasa kat dlm semak jer ada kan??

teduhankasih said...

buah kemunting...favorite masa kecik2 ni...sanggup meredah semak samun pi cari buah2 ni...kutip ngan sepupu2...hihih...kenangan...tp skrg dah lama tk makan...segan dah nak meredah semak samun...kuikui

Ummi Dania Yasmine said...

buah me nampak macam buah manggis...hehehe....

tiefazatie said...

xnampak buah apa..xleh nak agak..haha

Falah Nyon said...

Wow..Buah kemunting...dh lama x mkn buah ni..teringin sgt2..boleh dptkan tuk saya x? saya sanggup beli..

Falah Nyon said...

wow..buah kemunting...Emm,dulu slalu makan..skrg ssh nak dpt..teringin sgt nk makan lg..tp puas dh mencari area kl, PD,johor n Perak..x jumpa gak..Em, Lau MZ dptkan tuk saya buahnyer boleh x? saya snggup beli...mmg sangat2 teringin...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails